Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med bildeopplastning


Pledrik

Anbefalte innlegg

Test:

2013130_DSC_1860.JPG

Det funker helt uten videre hos meg. Dvs. det står at jeg ikke har lov å bruke denne filtypen på forumet når jeg går inn på avansert redigering, eller rettere sagt så står det at jeg ikke har liv til å bruke den, og da ble jeg litt skremt! ;) Men bildet kommer uansett opp som vanlig. Jeg bruker forresten linken jeg får på medie.gitarnorge-siden. Ikke den som kommer på mail hvis det skulle ha noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig nyttig for at man skal finne feilen, som faktisk er der, om man poster i detalj hva man gjør.

Altså, om man bruker linken (og hvilken) fra nettsiden, eller fra e-posten man får, om man bruker bildeikonet i posten og så videre.

Det betyr ikke at det er noe påbud, men et ønske til de som tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig nyttig for at man skal finne feilen, som faktisk er der, om man poster i detalj hva man gjør.

Altså, om man bruker linken (og hvilken) fra nettsiden, eller fra e-posten man får, om man bruker bildeikonet i posten og så videre.

Det betyr ikke at det er noe påbud, men et ønske til de som tester.

Editert inn i posten før du svarte, Castor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har gjort det på samme måten helt siden denne mediafunksjonen kom på plass her.

Jeg laster opp en fil, venter til linken dukker opp på nettsiden, kopierer hele linken, og limer den inn i innlegget. Alt vesentlig bruker jeg direkte-linken, altså full skala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Urk.. Hater når dette ikke virker, nok en gang.

201399_DSC_0969.JPG

Edit- funket her nå, enda linjen min har nyrestein, hjerteinfarkt, KOLS, hjernelslag og et par andre sykdommer ukjent for vitenskapen.

Da blir dette veldig vanskelig å feilsøke. Det eneste jeg kan se for meg som en mulig løsning er en Teamviewersession, selv om det ikke er noe jeg vil anbefale fra min linje for tiden. Får mindre en 2 megabit inn, og 200 k ut..

Du/dere er helt sikre på at e-postadresse er korrekt? Noen andre har tabbet seg ut på det. Forsøk å gi filene et unikt filnavn som ikke er autogenerert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.