Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gamle menn speller gamle sanger om igjen........


Gluke

Anbefalte innlegg

Kult!

Vi pleier alltid å ta opp øvinger på med en Zoom hn4, det er bare lyd, men det hjelper å høre seg selv "fra utsiden".

Det blir sikkert litt ekstra nerver når man legger det ut på nett også.

Det kan jo sikkert gjøre litt vondt men jeg tror man vokser en del på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de tools'a man har tilgjengelig i dag ass, hvis man utnytter de riktig er'e helg genialt. Det gjør øvingene mye mer seriøs med en gang. Utrolig hvordan man reagerer på den røde lampa. Vi har kjørt lyd med en Edirol før men denne er jo litt mer YT vennlig...... Skal ikke si jeg er helt komfortabel med å legge det ut, men føkk komfortabel.

Ingen som spotter hva jeg juksa med?

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft!!

Takker, tenkte å prøve å få spille inn med litt forskjellige fuzzboxers også så får vi se om det egentlig er noe merkbar forskjell IRL setting. Purple Haze med 32 forskjellige fuzzboxers så kan folket gjette til dem blir blå, ha ha ha ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig at du som har så mye fint utstyr, og faktisk kan spille gitar, ikke har råd til en ekte Fendergitar og må som meg ty til en kopigitar med merkelig headstock.

Jeg veit, det suger ass. Skrudd sammen av en eller annen snodig hissigpropp i en bakgate i Los Angeles tror jeg...

Virr'u ha gitar bygd av han her liksom? Takke seg til Leo.....

JFT-groucho.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sette på en frontplate da med grillklut :D eller var det bredda som ikke stemte med 4x12 høyttalerkassa?

Nja, begge deler. Men jeg tenkte å lage meg en "Hendrix" topp av en 100W metro kit amp jeg har hjemme, men det får jeg jo aldri somla meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.