Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ErlendB - Videotråd


ErlendB

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ganske fet den siste videoen der, men synes gitaren mangla litt tyngde og var litt for ren :P Hadde likt det bedre om det var litt mer skitt i gitarlyden, men det er nå meg.

Haha, akkurat det samme sa min death metal-kompis. Det som er greia er at jeg egentlig tenker mer i Nevermore-gata enn death metal, men death metal er mer populært enn Nevermore på youtube så jeg satser på views.

Dog synes jeg gitarlyden er FOR udefinert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - jævla bra jobba ass. Løpet rundt 1:40 er sinnsykt fett.

Synes kanskje basstromma er litt tam, men det kan vel være like mye smakssak som noe annet.

Og: Veit du ikke brukte den nå, men skal den ESP'en ut av ditt eie noen gang, så håper jeg å få en PM før den havner i salg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - jævla bra jobba ass. Løpet rundt 1:40 er sinnsykt fett.

Synes kanskje basstromma er litt tam, men det kan vel være like mye smakssak som noe annet.

Og: Veit du ikke brukte den nå, men skal den ESP'en ut av ditt eie noen gang, så håper jeg å få en PM før den havner i salg. :)

Takk for det, Skoggy! Basstromma er kanskje det, men jeg har valgt å bruke en annen basstromme til progmetallen enn Cosylan-greiene. Vil ikke at det skal låte likt. Jeg skal se på det!

ESP-en har jeg hatt ute til salg opptil flere ganger, men nå tror jeg det er en gitar jeg kommer til å ha en stund. Jeg sender deg en PM hvis jeg plutselig skulle skifte mening!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.