Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yamaha THR 10


Audun

Anbefalte innlegg

Jepp, den har "alt" og er rett&slett fantastisk. Ingen av review-videoene viser skikkelig hva den er god for, og du vil helt sikker bli rasket over av den gode lyden. Yamaha's innebygde VCM effekter er helmax i stereo og de er lette å stille på uten bruk av en pc-editor som Fender fuse.

Preset-opplegget er helt topp...still inn lyd, hold inne knappen i to sek, og vips, men de trengs igrunnen ikke siden det er så lett å stille lyd uansett.

Jeg kunne igrunne skrytt hele natta av den lille brødristeren, men du må bare teste den selv for å skjønne hva det er snakk om. Den er litt X-files....du tror det ikke før du hører det ^_^

Jeg får lyst til å spille bare jeg ser på den....føles nesten vanedannende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt denne noen dager nå, og det er helt utrolig hva den knøttlille boksen kan få til! Det låter rett og slett utrolig bra. Har aldri vært mer moro å spille hjemme. Når kona havner i en langvarig telefonsamtale f eks, er det bare å nappe med seg thren og peise på i et annet rom. Funker fint som lydkort/monitor også. Tror ikke det er mulig å få mer for pengene egentlig. Til og med en lærer har råd til en ;)

Trykk på kjøpeknappen Audun, jeg garanterer personlig at du ikke vil angre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på hyllekoret... Har ikke denne selv... ennå... for mye annet på listen...

Men til prisen og det praktiske formatet... det er mye bedre lyd enn det størrelsen og boksen tilsier... selv med de innebygde speakerne...

Kan drives med batteri... topp til å ta med på grillfesten sammen med en kassegitar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Prøvde denne hos den lokale pusheren her i forrige uke, og jeg må si at jeg ikke ble helt frelst. Prøvde den med en LTD Eclipse, og opplevde den som veldig bassheavy. Crunch-instillingen, clean og acoustic-simulatoren låt fint, men presets med mer gain enn crunch-instillinga synes jeg ble veldig bassete og udefinert, selv når jeg skrudde bassen ganske mye ned og treble ganske høyt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.