Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaring med Focusrite lydkort?


Z0S0

Anbefalte innlegg

Jeg har selv brukt Focusrite Sapphire USB 6 lydkort i et år nå, og syns preampene er veldig gode. Nå holder jeg på å selge dette og kjøpe Focusrite Scarlett 8i6 istedenfor for å få flere inputs. Fikk nettopp høre noen som mente driverne på Focusrite (Sapphire) var ustabile. Jeg har aldri merket noe, men lurte på om flere har vært borti noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk. Holdt akkurat på å selge Sapphire'en, men kjøper trakk seg i siste liten fordi en kompis hadde sagt driverne var ustabile med Live. Tenkte at det var rart fordi Live LE følger jo med som bundled software og har selv ikke erfart noe problemer med kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Saffire Pro 40 her... tidligere brukt i lag med en Windos stasjonær pc, men har gått over til MacBook Pro... og bank i bordet og slikt (for det skjer jo alltid no etter at en lovpriser ett produkt) jeg har til dags dato ikke hatt noen annen issue med det annet enn at det fra tid til annen ikke ville kople seg opp med maskinen... men slå på kortet før maskinen slås på så er alt honky dory... knock on wood nok en gang :)

Skal etterhvert skaffe meg ett kort til da jeg holder på å bygge meg ett studio rack og holder på å gå tom for innganger... ser ingen grunn til å skifte i allefall...

Som software har jeg brukt Guitar Rig 4, Amplitube 3, Garageband, Cubase 4, Cubase 5, haug med div. VST'er... har også testa den der bundla softwaren en gang, men med unntak av det mixebordet så har jeg ikke funnet noe behov for det. Hadde ingen problemer mens jeg kjørte det dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.