Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Leddy

Anbefalte innlegg

Bandet mitt Fred Friedstone's, hvor jeg spiller gitar, synger og skriver låter, har nettopp sluppet en singel i digitalt format på nett.

Her er en link til låten "Johnny Queer" på Urørt:

http://www.nrk.no/urort/Laat/403082/default.aspx

Håper dere liker den, vil gjerna ha tilbakemeldinger :)

Om du liker det du hører, så kan fu følge oss på Facebook: https://www.facebook.com/FredFriedstones

Vi kommer med en EP i høst, som slippes på Spotify osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det var kult:) er låta om noen du kjenner elr?

veit ikke hvordan jeg kom til denne konkluksjonen, men av og til i mine ører så syns jeg du har en tendens til å høres ut som Bob Dylan:p

hehe vet ikke om noen andre hører det, men syns jeg hørte noen likheter i deler av sangen :P Men det er jo bare komplemang det Dylan er rå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det var kult:) er låta om noen du kjenner elr?

veit ikke hvordan jeg kom til denne konkluksjonen, men av og til i mine ører så syns jeg du har en tendens til å høres ut som Bob Dylan:p

hehe vet ikke om noen andre hører det, men syns jeg hørte noen likheter i deler av sangen :P Men det er jo bare komplemang det Dylan er rå :)

Haha, for meg er det å bli sammenlignet med Dylan et stor komplemang. Tusen takk :)

Låta handler hovedsakelig om seksuelle minoriteter generelt, men med litt inspirasjon fra en sann historie som går rundt her hvor jeg bor da.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig kul låt! Digger soundet og stemmen din. Gleder meg til EP'n kommer så jeg får hørt hva mer dere har å by på!

Det er sykt digg å høre Duckling, tusen takk! EP'en blir tilgjengelig for lytting på Spotify om 2 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.