Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strengestank!


AutoMats

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dime driter(sic) vel omtrent like mye i deg, eller hvem som helst ellers Morph, og den gitaren er bare en herpa kopi. Trenger ikke like den selv om man liker pantera..? Velvel..

Haha! du bæsja på leggen der Phonicible. en herpa kopi? up my ars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwAss: som du sikkert ikke visste så tilhørte gitaren Dimebag. En person som driter i folk som deg og er en satan på gitaren!

Det var da svært så fiendtlig man var, da! 'Folk som meg'? Hva slags folk skulle nå det være?

Dimebag var god på gitar, ja. Det gjør hverken den gitaren der noe mindre stygg, eller idéen om med vilje ikke å ta vare på instrumentet sitt noe mindre idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwAss: som du sikkert ikke visste så tilhørte gitaren Dimebag. En person som driter i folk som deg og er en satan på gitaren!

Det var da svært så fiendtlig man var, da! 'Folk som meg'? Hva slags folk skulle nå det være?

Dimebag var god på gitar, ja. Det gjør hverken den gitaren der noe mindre stygg, eller idéen om med vilje ikke å ta vare på instrumentet sitt noe mindre idiotisk.

FANDEN! Kan ikke du bare innse at en gitar skal brukes? Vaske fingra før man spiller gitar er latterlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvilke av innleggene som skal tolkes satirisk, og hvilke som er blodig alvor, så jeg velger å la være å slette innlegg, men oppfordrer heller til en mindre aggresiv tone - det må da være mulig å skulle kommunisere uten å henfalle til simple bemerkninger? Jeg regner med at de som ikke føler seg truffet av dette, har vett til å skjønne at det ikke er myntet i deres retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, latterlig. Du er ikke metal før du speller på en gitar til under 2 lapper, for da har du mer spenn til Whiskey. Det var Dime glad i!
Ja hva så om Dime var glad i whiskey? hva har det med denne saken og gjør? Og om alle metal gitarister har en gitar til to lapper bør du ta å snu deg litt rundt, foreksempel Dave sine Jackson gitarer som han selger, 2 lapper?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwAss: som du sikkert ikke visste så tilhørte gitaren Dimebag. En person som driter i folk som deg og er en satan på gitaren!

Det var da svært så fiendtlig man var, da! 'Folk som meg'? Hva slags folk skulle nå det være?

Dimebag var god på gitar, ja. Det gjør hverken den gitaren der noe mindre stygg, eller idéen om med vilje ikke å ta vare på instrumentet sitt noe mindre idiotisk.

FANDEN! Kan ikke du bare innse at en gitar skal brukes? Vaske fingra før man spiller gitar er latterlig.

Jeg bruker nok gitaren betydelig mer enn du. Desto mer grunn til å ta vare på den.

Lyst til å legge ved noen klipp av ditt eget gitarspill? Siden du har slik lyst til å vise meg hvordan en gitar skal brukes, mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nok gitaren betydelig mer enn du. Desto mer grunn til å ta vare på den.

Lyst til å legge ved noen klipp av ditt eget gitarspill? Siden du har slik lyst til å vise meg hvordan en gitar skal brukes, mener jeg...

Nei, jeg er ikke noe særlig god på gitar. Mange grunner til det er at jeg hører , spiller og intreserer meg for musikk som du ikke trenger å ha store kunnskaper på gitar. Og så lenge jeg greier å spille det jeg vil sjølv er det vel det som teller? Dessuten har dette blitt så offtopic, send meg heller PM om du har lyst å diskutere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.