Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strengestank!


AutoMats

Anbefalte innlegg

Du kan se det sånn... om du vasker henna eller ikke før du spiller gitar betyr like mye som om du peller deg i nesa før du klør deg i ræva..hehe..

faen en gitar er et instrument man bruker som man selv vil..

er vel ikke så rart om man spiller satriani eller vai at man smører seg inn i dove fuktighetskrem før man spiller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aiwAss: som du sikkert ikke visste så tilhørte gitaren Dimebag. En person som driter i folk som deg og er en satan på gitaren!

Det var da svært så fiendtlig man var, da! 'Folk som meg'? Hva slags folk skulle nå det være?

Dimebag var god på gitar, ja. Det gjør hverken den gitaren der noe mindre stygg, eller idéen om med vilje ikke å ta vare på instrumentet sitt noe mindre idiotisk.

FANDEN! Kan ikke du bare innse at en gitar skal brukes? Vaske fingra før man spiller gitar er latterlig.

Jeg bruker nok gitaren betydelig mer enn du. Desto mer grunn til å ta vare på den.

Lyst til å legge ved noen klipp av ditt eget gitarspill? Siden du har slik lyst til å vise meg hvordan en gitar skal brukes, mener jeg...

hva faen i helvete har vel det med saken å gjøre... :?

vil du at om du har spillt gitar i 20 år så skal gitaren din se ut som om den enda står i lekebutikken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwAss: som du sikkert ikke visste så tilhørte gitaren Dimebag. En person som driter i folk som deg og er en satan på gitaren!

Det var da svært så fiendtlig man var, da! 'Folk som meg'? Hva slags folk skulle nå det være?

Dimebag var god på gitar, ja. Det gjør hverken den gitaren der noe mindre stygg, eller idéen om med vilje ikke å ta vare på instrumentet sitt noe mindre idiotisk.

FANDEN! Kan ikke du bare innse at en gitar skal brukes? Vaske fingra før man spiller gitar er latterlig.

Jeg bruker nok gitaren betydelig mer enn du. Desto mer grunn til å ta vare på den.

Lyst til å legge ved noen klipp av ditt eget gitarspill? Siden du har slik lyst til å vise meg hvordan en gitar skal brukes, mener jeg...

hva [sensurert] i helvete har vel det med saken å gjøre... :?

vil du at om du har spillt gitar i 20 år så skal gitaren din se ut som om den enda står i lekebutikken??

Har det falt deg inn at slitasje og skader påvirker mer enn kun gitarens utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender skal vaskes før man spiller gitar enkelt og greit. For det første er det ekkelt og spille med fett på hendene, og for det andre blir klangen i strengene betydelig dårligere. (Over lengre tid da :P) Kall meg en snobb om dere vil, men det er mye bedre med en gitar i god behold. Mer spilleglede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så rengjør jeg gitaren ganske ofte (tar en shinings når jeg bytter strenger, som er ganske ofte).. Men jeg har ingenting imot møkk på gitaren.. ganske uungåelig.. Man blir jo svett uansett..

Joda, men det er forskjell på litt uungåelig håndsvette som følge av øving, og rester av tunfisk og majones under neglene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det meste som er sagt her i denne tråden så er dette også offtopic.

Phoncible: Du kaller oss "metall-huer". Men jeg sjekket linken i signaturen din og på bildet ditt er du utstyrt med Cannibal Corpse genser! Du er en skikkelig wannabe. Er glad over at du selv ikke kaller deg for et "metall-hue",for det så jo ut som om du hørte mer The mars volta band og diverse annet "puse-rock" enn metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.