Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strengestank!


AutoMats

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aiwASS: "vask hendene før du spiller, det er respekt for instrumentet." Det er det idiotiske jeg har hørt! Du høres ut som en gammeldags gitarlærer!

Om jeg har vært på dass (og lagt ned den største kabalen ever), så tar jeg ikke å vasker hendene pga bassen blir trist hvis den får bæsj på strengene.

Tar å vasker meg pga drit på hendene ikke er kult.

Om jeg sitter og drikker og spiller og tilfeldigvis søler noe øl på hendene, så går jeg ikke å vasker hendene mine. Tar enkelt og greit å tørker meg på buksa. That`s how we do it the rock'n'roll way. :lol:

Forresten, om du ikke visste det så har jenter innovertiss som fingrene passer utmerket i! Tror kanskje det var det han ene mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwASS: "vask hendene før du spiller, det er respekt for instrumentet." Det er det idiotiske jeg har hørt! Du høres ut som en gammeldags gitarlærer!

Om jeg har vært på dass (og lagt ned den største kabalen ever), så tar jeg ikke å vasker hendene pga bassen blir trist hvis den får bæsj på strengene.  

Tar å vasker meg pga drit på hendene ikke er kult.

Om jeg sitter og drikker og spiller og tilfeldigvis søler noe øl på hendene, så går jeg ikke å vasker hendene mine. Tar enkelt og greit å tørker meg på buksa. That`s how we do it the rock'n'roll way. :lol:

Strenger, gripebrett og mekanikk får betydelig lengre levetid når de ikke utsettes for svette og annet faenskap som måtte befinne seg på hendene dine. Metall er mottagelig for korrosjon, og liker dårlig den syre og de salter som utskilles når vi perspirerer. Du må gjerne ha sprutdiaré på gripebrettet, pisse i stemmeskruene og tafse på småkåte fjellgeiter før du spiller - jeg bryr meg fint lite. Faktum er, derimot, at jeg etter et par år kommer til å spare noen tusenlapper på vedlikehold, om ikke rett og slett ny gitar.

Forresten, om du ikke visste det så har jenter innovertiss som fingrene passer utmerket i!

...men det visste jeg altså. Etter alt å dømme, kanskje bedre enn du.

Jeg vet også at om det lukter fisk der nede, så er det best å styre unna. Jeg for min del digger ikke tanken på jevnlige legevisitter i lang tid fremover, men pytt, noen er vel mer kresne enn andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vår venn Morph må ta seg en tur til speilet og innse at han er et skoleeksempel på hvordan elever ved shoppinglinja i strømstad ser ut! makan til harry uttalelser er det lenge siden jeg har lest.. ta deg ei pille kamerat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Obnoxious: Jeg synes nå heller den gitaren der var stygg som nøkken. At den ser ut som om den har skabb og syfilis hjelper heller ikke stort...

'Snobb', sier du? Du synes kanskje det er veldig viktig å ha rett image (i ditt tilfelle en skikkelig 'tøffing' - metalhead, er vi?), kanskje til og med viktigere enn å kunne spille bra, men jeg foretrekker personlig å la gitarspillet tale for seg selv hva gitar angår.

Har det forresten falt deg inn at noen faktisk tar vare på ting de har betalt for? Uansett hvor tøff du måtte være, så er ikke gitarer billige. Når strenger attpåtil fort koster en hundrelapp i uken for oss som spiller mye, så ser jeg ingen grunn til å fremskynde deres utløpsdato ved å smøre dem inn med alskens biologisk avfall som måtte florere på de skitne labbene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.