Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD: Vox AC15C1


Anbefalte innlegg

Yes. Omsider. Etter å ha drømt om en slik forsterker i gudveit hvor mange år har jeg endelig fått skaffet meg en, og fy flate for en forsterker. Låter kuler og krutt, og omsider blir det verdt det å drasse på 20kg forsterker til gigs :D

IMAG0015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, gutta. Har ikke fått pusha den noe særlig enda da jeg bor på hybel og dermed må begrense volumet litt på kveldstid. Denna saken speller jo fette grisehøyt!

Tenkte ta den med ned på øvingslokalet i morgen og pushe den det øra mine tåler, så får vi se. Jeg synes den låter grisetøft selv på lavt volum, så er spent på hva som skjer når jeg får guffa den opp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speller punk med hardtslående trommis, så da satser jeg på at jeg kan la ampen få skinne på bandøving :)

Har litt lyst på en slik en. Har fått en stor kjærlighet for 1x12" comboer! Har en Classic 30 nå, men vil ha en ny amp i tilegg (for backup/annen sound/når det ikke er plass til Thor sitt stack i bilen), og vurderer en slik! Er det lyd i en slik en til noe skranglerock tro? :) Dem er jo kvalmt billige! :D

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gutta! :)

Vox og Telecaster slår vel aldri feil! ;) Grattis :)

Vox og tele er en god combo ja, så nå bare gleder jeg meg til jeg får ut alt det batteridrevne EMG-herket som sitter i Tele'n og får putta inn noe passive godsaker :)

Har litt lyst på en slik en. Har fått en stor kjærlighet for 1x12" comboer! Har en Classic 30 nå, men vil ha en ny amp i tilegg (for backup/annen sound/når det ikke er plass til Thor sitt stack i bilen), og vurderer en slik! Er det lyd i en slik en til noe skranglerock tro? :) Dem er jo kvalmt billige! :D

Synes denne låter mye tøffere enn Classic 30. Tror AC15 er konstruert for skranglerock :D

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.