Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nettsider i USA hvor de selger brukte gitarer?


AddiToll

Anbefalte innlegg

Kjøper brukte gitarer fra USA stadig vekk.

Før gikk det mye i eBay, men prisnivået gennerelt er blitt for høyt der.

Har litt å gjøre med at eBay kjøpte opp PayPal og det derfor koster endel mer enn før å selge der.

De beste stedene nå er forum som HRI, The Gear page osv.

Craigslist også men da bør du kjenne noen i USA som kan få ting shippa til seg (Det kan være en fordel uansett, er fortsatt endel amerikanere som er skeptiske til å shippe overseas)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen merker er det en del å spare på, men prisnivået i USA nærmer seg mer og mer det norske prisnivået, og hvis man tar med frakt og moms, er det ikke så stor grunn til å bestille fra over dammen. Det skal dog sies at utvalget av bruktgitarer øker en GOD del hvis man inkluderer eBay, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.blocket.se

Jeg handler mye fra Ebay, som regel går det greit dersom man finner rett produkt og beregner rett.

Ellers så kan det lønne seg å registrere seg på et par forums og være litt aktiv der for å få lov å handle med folk. Har selv handlet gitar og pickups via Sevenstring.org, men da er det beste for begge partene at begge er aktive på forumet, jeg hadde aldri stolt å utføre en handel med en fra USA som har 1-2 poster på forumet og ingen feedback.

Mao, gå på forumer du syns er interessante ala MyLesPaul, ESP, Sevenstring +++ velg selv og post litt rundt, mange har en salgsavdeling, og prisene på slike forum (etter min erfaring) er MYE bedre enn Ebay + folk er ofte villig til å sende til utlandet/internasjonalt og folk er ekstra vennlige + man kan etterhvert begynne å stole på folk som har god feedback og nok poster :)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.