Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Simple Plan?


master_k

Anbefalte innlegg

Jeg zappet gjennom tvkanalene da jeg kom fra skolen i dag. Svitsjet til MTV på veien. Der fikk jeg øye på et band som kalte seg selv for "Simple Plan". Tror sangen er en hit for tiden. Musikkvideoen gikk ut på at de stormet en fancy restaurant, tok plass bakom sine instrumenter og skapte furore blant sosieteten med sin musikk. La meg bare få si at bandet musikalsk og utseendemessig kunne ikke ha lignet mer på pop-punk bandet Good Charlotte! For å si det grovt: De var rett og slett Helt lik. Jeg kunne ikke gjør noe annet enn å råflire :lol: At disse gutta gjør det stort i USA og samtidig blir vist i Norge er et mysterium. Er det noen andre som har vitnet til denne syndefulle videoen?

PS: Good Charlotte er et band som er så og si eid av MTV. Verre wannabe punk band har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slike band som jeg hater. Band som er styrt av andre, og som egentlig ikke er et band engang! skriver sikkert ikke sine egne tekster, og hvis MTV sier at nå er det populært å springe rundt i røde pippi-sokker, så kan jeg garantere at alle disse poser-bandene blir til å følge det rådet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Simple Plan, mange kule sanger! 8)

jeg syns og slike punkband (kanskje ikke good charlotte osv, men vertfall blink, og offspring) har mange kule sanger, men problemet er at de har mange like, og lett fordøyelige sanger, sanger som du fort blir lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simple Plan har holdet på i mange år, så det er Good Charlotte som har tatt etter dem. Nå sitter jeg ikke her og forsvarer deres musikkstil, for det er ingenting jeg hater mer!

Det blir radiovennelig punk som bestemor klarer å høre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.