Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarkabel med "lås"


oystein1988

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter gitar jacks som er "låsbare" i outputen på gitaren. Spilte en gig igår, og når det går litt hardt for seg så ble patchen mellom gitaren og det trådløse systemet revet ut. Kan teipe fast jacken på den trådløse senderen, men det er verre med outputen på selve gitaren.

Any ideas?

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vell fortsatt bruke en vinklet kabel og surre den en runde rundt reimen? Ser ikke helt fordelen med å bruke gaffa der :P

Problemet er at det enda er en sjangs for at den blir dratt ut, for det blir da fremdeles en 4-7 cm med kablen fra selve output-hullet og frem til der den blir surret rundt reima...

Ja det går hardt for seg på gig med Hr. Smiths Venner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å låse kabelen i hullet er at dersom det blir påført nok kraft, så må NOE gi seg. Med låsing av kabelen risikerer man at kabelen dras ut av pluggen eller i aller verste fall at sokkelen rives ut av gitaren. Jeg for min del synes jack uten låsing er lurt. Har faktisk lurt på en løsning ala Snap Jack selv:

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.