Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarkabel med "lås"


oystein1988

Anbefalte innlegg

Må nesten si meg enig med flertallet her. Kjøp en vinklet jack på 1 meter og surr slakken rundt reima di. Ville ikke ha kjøpt georgeL, da et lite rykk i disse kan resultere i at du må "feste" kabelen i "endestykket" på nytt. Har ikke tall på hvor mange ganger dette har skjedd meg. Sparker såvidt borti en pedal på brettet også funker ikke noen av kablene som satt i den lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Sarge- SnapJacks synes jeg er veldig bra. Jeg har en slik, og det er en flott kabel, synes jeg. Det er snedig hvis man skifter på gitarer, og man har jacken sittende "klar" i de gitarene man bruker. Da napper man bare av kabelen, det er ikke noe støy, man skifter gitar og klikker kabelen på plass på den neste gitaren. Genialt.

Skal også nevnes at jeg snakket med en kar her som synes kabelen er noe dritt, fordi pluggene relativt fort fikk dårlig kontakt og begynte å fuske. Forskjellen er vel at han spiller mye, jeg spiller mye mindre, og har flere kabler. Ikke vet jeg. Min er vel et par år gammel, og er like fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.