Web Analytics
Jump to content

NGD x 3

Rødvin
 Share

Recommended Posts

Kult. Gas er ikke enkelt å få stoppet. Føler du at du får nye ideer og inspirasjon på hvert instrument du kjøper? Akkurat som man kjøper seg mer lærdom?

Tja, man får vel kanskje det av et nytt instrument, uten at jeg har reflektert så mye over akkurat det. Men det er jo sånn at de har forskjellig bruksområder og sound, så det inspirerer jo meg til å gå i dypden i forskjellige sjangere.

Den Araya bassen er barsk!

Takk! Synes den er übertøff :) Føler at jeg gjorde en ganske allright deal på den også, sånn i forhold til tilstand (den er kjøpt brukt) og nypris (som er sinnsyk).

Dæven for en grom strat!

Grattis med flotte instrumenter :-)

Takker og bukker! Liker straten veldig godt. Har lenge siklet etter en Vintage 57 RI og nå i jula så jeg den på tilbud hos en nettbutikk, så da slo jeg til :)

Er keen på en sånn JR enten den du har, bare med tortoise plekterbrett eller i gul med tortoise plekterbrett.

Grattis med nye medlemmer=)

Takk! Er en tøff gitar, og også ganske billig (iallfall så lenge vi snakker faded). Er sikkert ikke noe problem å bytte ut plekterbrettet heller, selv om jeg trives med gitaren slik den ser ut nå.

Grattis!

Skal innrømme at bassen ikke gjorde det helt for meg, men så er jeg også veldig glad i tradisjonelle design. Jr. er derimot grisetøft, og jeg likte også godt finishen på strat'en. Er den original?

Takk! Skjønner at bassen ikke faller i smak hos all, den er jo på en måte litt harry med pentragram som inlays etc. Men jeg liker den :) Stratocasteren er original som i "original Vintage 57 Re-Issue" :) Finishen er for øvrig "surf green" og ser etter min mening helt strålende ut.

Når jeg snakket om original var det egentlig bare finishen jeg tenkte på, siden jeg ikke kan huske å ha sett en strat i den fargen før, så lurte på om det var en original Fender-farge eller en re-finish.

Uansett, gratulerer igjen :)

Takker for hyggelig tilbakemelding alle sammen. Helt enig at finishen på straten er kjempefin, har alltid likt surf green-fargen. Det skal sies at den i virkeligheten er litt lysere enn det den er på bildet her (noe som etter min mening gjør den enda finere :))