Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar dag.


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Jeg kan i allefall si hva jeg synes om min. Når jeg fikk den hadde jeg den inne til båndsliping pga. litt slurvete tilpassing fra fabrikk. Jeg har nå hatt den siden i sommer og jeg er storfornøyd med den. Den er en drøm å spille på, og har veldig pen lyd. Holder stemminga bra, og ingen problemer ellers. Bruker den mest på clean og litt overdrive.

Så et spørsmål til trådstarter igjen: Hvor kjøpte du plekterbrettet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bruker den hele tiden. Har satt på mer vintage korrekte mikker håndviklet av Jess Loureiro etter tips fra offsetgitar forum. http://www.jlguitars.com/

Plekterbrettet hadde jeg som nevnt liggende, standard AVRI brett, fåes "overalt" og passer helt fint. Tror muligens jeg måtte til med ett eneste lite skruehull som ikke matchet. Nå står det forøvrig på et hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet hele serien. Offsetguitars oppsummerer inntrykket mitt rimelig bra. Kvalitetskontrollen er nok ikke helt på topp. Etter det kan tenkes at jazzmasteren jeg prøvde var skikkelig satt opp av de i butikken, mens Jaguaren ikke var det.

Jazzmasteren var meget god! Med litt provosering hadde den ukontrollert feedback, og det er jo ikke veldig sjarmerende. Lyden i pickupene derimot hadde jeg ikke noe å si på, så en potting av dem hadde nok holdt for min del.

Plekterbrettet er nok det første som måtte gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

    • Det ligger 3 stk på Reverb, men en fra Japan og to fra UK. Samme på Ebay, kun Japan og UK. I Norge er det vel bare å følge med på Marketplace på Facebook og Finn.no. Keg har også kjøpt gitarer på svenske blocket.se og tradera.com, men det medfører usetthandel og moms (som fra Japan og UK) hvis man skal ha den tilsendt og ikke tar en harrytur samtidig. Går også å legge ut en ønskes kjøpt-annonse på Finn og håpe på napp.
    • Jeg ønsker å avslutte min konto, vet ikke hvordan man gjør det
    • Noen som vet om hvor jeg kan få i tak på en epiphone g400 korina i Norge? Hadde en før men solgte den, nå angrer jeg.
    • Jeg liker ferske strenger og bytter gjerne når jeg må, til Ernie Ball eller DA som er reimeligere.  Spiller ikke live eller i band lenger, men vet om et par som spiller mye mer enn meg og verdsetter den ekstra kosten med Elixir for å slippe å bytte så ofte. Går litt på bekostning av lyd, da Elixir har "mindre klang" i seg men til gjengjeld varer lenger.
    • Takk. Mener å huske at Elixir ble regnet som å være best blant mange.. Men hvordan er synes å dette nå? Og dersom man f.eks spiller en del live og bytter strenger ofte så har det vel mindre å si eller?
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.