Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken nettbutikk er best?


Death

Anbefalte innlegg

Enkelt. Ring før du drar dit, spør om de har det du er ute etter, og hva de selger den for. Er prisen betydelig høyere enn på nett, så sier du det. Da får du høre en av tre mulige løsninger. Enten at de vil matche nettprisen, eller at de kan strekke seg litt, eller at de har den prisen de har og det er ikke noe å gå på. Piece of cake.. :P

Japps, Disse musikk sjappene har ofte litt å strekke seg med, Tror butikken tjente 115kr på Mustang 3 ampen når jeg kjøpte den ^^, Tho jeg har handlet mye der før, samt fadern har handla keyboard og stash tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har handlet en del ganger fra Sound1 og det har gått fint alle ganger, bortsett fra en gang hvor de sendte til en tidligere adresse jeg har hatt.

Har handlet en gang fra Evenstad Musikk og det har gått fint.

Har handlet en gang fra Vintagegitar og det har også gått fint.

MEN, jeg har aldri hatt noe reklamasjon eller problemer med et produkt, og det er jo streng tatt først da man får erfare hvor god service en butikk yter. Alle butikker klarer å ta i mot en bestilling og sende ut en vare, men ikke alle gir deg like god oppfølging i ettertid hvis du skulle være uheldig med gitaren/forsterkeren/pedalen etc.

Men det kan gitarhuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med Godlyd og Gitarhuset.

Har vel handlet 3-4 ganger fra Godlyd, og mer enn 10 ganger fra Gitarhuset, aldri noe tull med noen.

Har også reklamert på en pedal som gikk i filler etter nesten et år, Godlyd byttet den uten spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle kommentarane, alle har vert hjelpsomme ;)

Noken som veit om noken Utenlandske sjapper som er til og stole på når det gjelder service og utvalg? Sett vekk i fra gearhounds som eg no veit om :P

Thomann.de får mye skryt, uten at jeg har handlet hos de før. Ellers kan man jo handle på eBay av selgere med mange handler og som bare har positive karakterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er thomann du tenker på, så spiller det ikke noen rolle hvilket land du velger (jeg pleier å velge Sverige), for etter at du har lagt det i handlekurven så kan du velge Norge som mottaker, da får du opp frakt til Norge, samt priser uten tysk mva. Men husk at du må legge til 25 % mva igjen på den prisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg aldri har hatt noen problemer med noen av nettbutikkene i Norge, og jeg har handlet smått og stort fra de aller fleste. Summa summarum har jeg nok handlet mest hos Sound1 i årenes løp da de nok var en av de første på nett her i Norge, og jeg må si jeg er meget godt fornøyd med dem, både når det gjelder pris og service. Ellers har det også blitt en del småtteri som pickups og elektronikk fra vintagegitar.no. Upåklagelig her også. gitarist.no kommer jeg heller ikke utenom når det gjelder gitardeler.

Ellers kan jeg jo også nevne gitarnorge.no. Her har jeg handlet masse! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.