Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av gitar MEN usikker! HJELP!


KKBAIN

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå 10-15000..

Problemet er at jeg er ekstremt fleksibel i musikken min.

elgitar er det som skal kjøpes.. favoritt sjangeren min er Grunge,, men alt annet er også..

Har sett på en Fender Kurt Cobain Jaguar men er usikker på kvaliteten pga den er lagd i mexico..

Er veldig glad i tynne halser og superhot bridgepickup og en mellom hot neckpickup.

Noen andre som har noe forslag på en all around gitar?

OBSOBSOBS!! Ikke noe jeg må importere elns!..

Privat eller ikke

Bare å komme med spørsmål og svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er bare det at jeg eier en strat, en Univox, En Fender jaguar..

og har eid 70++ andre gitarer..

Trenger nå en fast gitar og har ikke snøring på hva jeg skal gjøre lengre.. kan gi de spesifikasjonene jeg liker men finner ikke noen gitar pr nett som jeg blir sikker på.. og nei gitar er ikke bare gitar.. louder vs fender? gibson vs fender?.. fender mex vs Fender japan eller usa???...

liker ikke string through body heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare det at jeg eier en strat, en Univox, En Fender jaguar..

og har eid 70++ andre gitarer..

Trenger nå en fast gitar og har ikke snøring på hva jeg skal gjøre lengre.. kan gi de spesifikasjonene jeg liker men finner ikke noen gitar pr nett som jeg blir sikker på.. og nei gitar er ikke bare gitar.. louder vs fender? gibson vs fender?.. fender mex vs Fender japan eller usa???...

liker ikke string through body heller

Louder vs Fender.....? Fender!!! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis trådstarter er grunge, så spiller jo ikke gitarprisen noen rolle.

Det er jo rimelig godt kjent at hele grungegreia er basert på billige pawnshopgitarer som ingen andre ville ha.Det er jo derfor at i mine øyne misfostrene Fender jaguar og så videre er så populære.Som før nevnt, finn en butikk, og prøv selv. Med søtti gitarer under beltet trenger man ikke råd, man gir dem.

Tulletråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si det slikt at jeg spiller alt,

Country, Jazz, Funk, Pop, Metal(spessielt death), Rock fra alle årstall osv.. Har prøvd mye rart og er kjempe frustrert i og med at jeg ikke finner noe som tilltaler meg personlig.. liker tynnehalser, kraftige mikker(EMG eller SD blackouts) men vil også ha noe som kan brukes f.ex til funk.. liker ikke lespaul halser men elsker bodyen.. men fant ut at jeg skulle prøve meg på en ESP LTD KH 602 + ett strat prosjekt med 1 Duncan JB og 2 Texas spesial + splitt og en Epiphone ES-175 så får vi se om jeg klarer å backe opp alle sjangerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo allerede for sent, tydeligvis, men siden du inkluderer både rock fra alle årstall, grunge og country: Hvorfor ikke inkludere en Telecaster i arsenalet? Tror det finnes noen utgaver med ganske tynne halser også.

Og funk? Vel, Prince spiller mye Telecaster, for å si det slik. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.