Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette en FAKE GIBSON LES PAUL CUSTOM? Blir jeg svindlet, eller frelst..?


Andre92

Anbefalte innlegg

"Buy it now"-prisen er på 2200 dollar. Altså i overkant av 12000 norske. Legger man til frakt og mva, blir jo prisen omtrent det samme man kan finne eksemplarer for på bruktmarkedet her i Norge. Ikke så mange å finne akkurat nå, men det dukker da opp en og annen innimellom. Når det er sagt, så gitaren på ebay veldig pen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt klart mulig å få tak i en LPC til 16-17k i Norge, men problemet, som også Audun er inne på, er at det ikke er så mange av dem. Jeg kjøpte min hvite LPC brukt av en butikk i USA. Kunne nok fått den billigere andre steder, og kanskje til og med i Norge, men det er også mulig jeg ikke hadde fått tak i en enda, og brukt pengene mine på andre ting.

Endret av MDRattle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra bildene er det ikke noe som tyder på at den er fake. Serinummeret er gjerne presset i treverket øverst bak på hodet før lakkering så man må holde gitaren riktig mot lyset for å kunne lese det, og selv da kan det være nærmest umulig å lese av. Jeg har selv en '91 LPC kjøpt ny fra Guitar Workshop i Oslo. De orginale stemmeskruen på 91-modellen har litt større knotter og er skarpere i kantene, men jeg mener at Gibson skiftet til en annen forbedret type i 93/94. Jeg måtte bytte skruene på min LPC for å få den til å holde stemmingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.