Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rock/metal Låter Om Biler/bilkjøring


rocktrond

Anbefalte innlegg

Kjører du forbi Hamar og har lyst på kaffe, så send meg en SMS. Du bestemmer selv hvor lenge du vil være innom. Jeg er trolig opptatt med å røke laks, men har tid til en kaffekopp. Sender deg tlf på PM. Trenger du mat, ordner jeg det, så lenge du ikke har krav om ovnsbakt kalkun. Det tar for lang tid. Einerbærrøkt laks, derimot.. :) Er du heldig, får du med doggiebag..

Fy søder. Jeg må dra mer innom Hamar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er synet som møtte meg når jeg gikk av toget på Moss på lørdagen:

web.jpg

Fikk jo brukt kjørespillelista en del, men utrolig hvor mange steder langs E6 det er manglende 3G dekning...

Hadde forøvrig en kjempekoselig pitstop hos CastorFiber på turen hjem - og har nå holdt Glorocasteren i mine egne hender :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er synet som møtte meg når jeg gikk av toget på Moss på lørdagen:

Fikk jo brukt kjørespillelista en del, men utrolig hvor mange steder langs E6 det er manglende 3G dekning...

Hadde forøvrig en kjempekoselig pitstop hos CastorFiber på turen hjem - og har nå holdt Glorocasteren i mine egne hender :D

Fin bil det der. :) Hørt om offline spilleliste? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-100 på 9-tallet, toppfart på 190.

Riktig trivelig med besøk av en blid og hyggelig Rocktrond i en strøken MX5. Kjente jeg fikk litt habegjær, men heldigvis er jeg flink til å balansere, så jeg får nøye meg med scooteren min.

Synd at Glorocasteren har litt problemer, må frese ut mer plass inne i den før jeg får alt til å virke, og den er støyfri. Blir vel i vinter en gang.

Det er som regel riktig trivelig å hilse på forummedlemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.