Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strymon timeline til Norge?


Birkman

Anbefalte innlegg

Fra en facebook update til vintagegitar.no

Vintagegitar.no

Siden sjefen er på ferie i Nord Norge, så blir det ikke lagt ut varer denne uka. Vi kan allikevel melde at det er kommet inn varer fra 65 Amps( Tupelo, Empire og SoHo head), Fano RB6 og den nye Bogner Brixton toppen. Vi venter også inn Keeler Stretch og Strymon Timeline.

4. august kl. 11:14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første lagningen tror jeg nok har ankommet Norge, men både Vintage Gitar og Godlyd hadde vel venteliste.

Uansett en kjempepedal, i prisklasse rett over Timefactor. Jeg er ihvertfall meget fornøyd. Jobber enda med å bli kjent med pedalen da den har mange parametre, men samtidig er den lett å få god lyd ut av. Jeg har tidligere hatt en Timefactor, og uten at jeg har A/B testet dem (så det her går på minnet), så er vel min totalopplevelse så langt litt mer positiv med Timeline. Begge er uansett gode pedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøve den i januar. Fin pedal. Går rett i strupen på eventide timefactor.

Noen formening om hva som låter best da Gluke? :)

Timefactor er jo litt mer "digital" i oppbygningen noe som gjør at det blir mer meny-trykking og denslags. Det er ikke min greie i allefall. Så langt er det 1-0 til Timeline for min del, men jeg har ikke prøvd noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.