Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall jcm 900


Anbefalte innlegg

Jag sålde min JCM 900 för jag fick inte det ljud jag ville ha, men så spelade jag ett gig på en lånad JCM 900 (50 wattare) i helgen och då lät det faktiskt inte så dumt.. men jag skulle luuungt välja en JCM 800 istället. Är det någon speciell grund till att du ser på JCM 900 istället för JCM 800?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også sett på JCM800 istedenfor. Men pass på, da en slik Marshall kan være ubrukelig hjemme med mindre man tyr til med et par dempeledd ala attenuator som da også koster peng.

Ville sett på en Orange Rocker 30 eller Thunder 30 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 900 får ufortjent mye pepper.. Sammenligner man den med en 800 så taper den på alle fronter, men det er slettes ikke umulig å få klemt noe go gammel metal ut av denne.. Clean kanalen er som nevnt ikke mye å rope hurra etter.. Prøv ampen, tilfør litt krydder i form av noen effekter og la ørene bestemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 900 får ufortjent mye pepper.. Sammenligner man den med en 800 så taper den på alle fronter, men det er slettes ikke umulig å få klemt noe go gammel metal ut av denne.. Clean kanalen er som nevnt ikke mye å rope hurra etter.. Prøv ampen, tilfør litt krydder i form av noen effekter og la ørene bestemme..

Jeg skal prøve en mk III hi gain dual reverb på torsdag.

Er forresten sl-x versjonen noe bedre? Har hørt at kiss brukte denne en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.