Web Analytics
Jump to content

Telecaster med "innsving" på baksiden

Cerpin Taxt

Recommended Posts

Jeg er på utkikk etter en ekstra Telecaster, men da bandet mitt er ganske aktive på scenen så vil jeg gjerne ha en gitar som er behagelig å ha på seg. Jeg vet Fender lager en Tele som er "carved" på baksiden slik at den er mer komfortabel, men synes ikke designet på den er så kult. Jeg vet ikke helt hva terminologien for dette er, men dere skjønner hva jeg mener.

Noen forslag på modeller eller fabrikanter som jeg kan sjekke ut? Det behøver ikke være Fender, men ser helst at gitarene er av god kvalitet.

Hvis du ikke er avhengig av at det akkurat er en telecaster så har en jo Reverend Buckshot med flere... Telecasterpickup i bridge, filtertron-lignende sak i neck. Ølvom-cutaway.

Ellers er jeg ikke bevandret nok i telelandskapet til å vite hvilke budsjett-telecastere som har plass til magan.

Har sett litt på Warmoth kroppene, de har både tummy cut og arm cut, noe som hadde vært fint. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvordan jeg setter de sammen, med elektronikk og alt. Hadde vært greiest å bare kjøpe en ferdig montert.

• 3 weeks later...