Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

skattepengene :D


mmakokid

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal bruke dem på en Martin D-18 eller om21s. Klarer aldi å bestemme meg, men det er jo d-18 jeg egentlig har bruk for.

Evt hadde ikke en ny klassisk tysker eller en Taylor T3 vært dumt. Huff, det er dyrt å jobbe med instrumenter. Bare glad jeg ikke jobber med bil. Det hadde blitt dyrt det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine går til en Gibson es335 jeg fikk i dag. Eneste er at halsen hadde knekt når jeg henta den på posten. Måtte sendes tilbake med en gang. F*EN!!!

Kjipe greier. Kjøpt fra butikk og det var transportskade i originalembalasje? I såfall er det jo en kjip delay, men veldig enkel sak. Husk å få meldt fra til posten innen 48 timer. Vanligvis dekker de ikke over 10000kr, men det er jo selgers problem med mindre annet er avtalt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var pakka i Gibson pappeske. Var fra butikk, så det går bra heldigvis. Hadde nok fått litt juling i frakta. Jeg hadde gleda meg noe sinnsykt til å bruke den på øvinga i dag.

Det er jo heldigvis den beste situasjonen noe sånt kan skje i. Ny gitar bør jo bare ta et par dager, så du har det vel rett over helgen, og butikker ordner alltid med posten så du slipper å vente i ukevis på erstatning. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.