Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spille opp til dans osv - Hva er essensielt å kunne?


Defo

Anbefalte innlegg

Folk på bygda presterer faenmeg å danse swing til ALT! UANSETT hva det er!

Man kan sannelig oppleve det motsatte også ja. En periode bestemte vi oss for å bytte ut noe av det gamle trad-rælet som alle spiller og heller finne noe dansbart som var mer ukjent, men som vi syntes var adskillig morsommere å spille. Gjett hva som skjedde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i gang der ja. Også er det veldig sant det som Aphelion sier, spesielt når folk blir litt fulle. Spiller du flere enn 2 sett, som man som regel gjør på slike jobber, så er det neste valgfritt hva du spiller etter det. Har hatt folk som har dansa sving til Whisky in the jar, sweet child of mine og whole lot of rosie ETTER HVERANDRE. Og dette er ikke nødvendigvis unge folk.

Skal spille på veterantreff for Akershus BU den 25. juni =p Det blir et halvt sett sving tror jeg også kjører vi på. Slike jobber er artige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i gang der ja. Også er det veldig sant det som Aphelion sier, spesielt når folk blir litt fulle. Spiller du flere enn 2 sett, som man som regel gjør på slike jobber, så er det neste valgfritt hva du spiller etter det. Har hatt folk som har dansa sving til Whisky in the jar, sweet child of mine og whole lot of rosie ETTER HVERANDRE. Og dette er ikke nødvendigvis unge folk.

Skal spille på veterantreff for Akershus BU den 25. juni =p Det blir et halvt sett sving tror jeg også kjører vi på. Slike jobber er artige!

Ja, det er helt ok med ett sett med dansbart, så lenge det ikke er svensktoppar, når man kan blåse avgårde litt de to siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt ok med ett sett med dansbart, så lenge det ikke er svensktoppar, når man kan blåse avgårde litt de to siste.

Det er et prinsipp vi har i bandet =p Å spelle køntri gjør meg ingenting så lenge vi holder oss unna den jævla svensktoppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et prinsipp vi har i bandet =p Å spelle køntri gjør meg ingenting så lenge vi holder oss unna den jævla svensktoppen

..., men du verden så kort avstanden ofte er mellom køntri og svensktopp ;)

Vil man spille i band som spiller ofte ute må man enten være drivende gode, originale og ha flaks, eller så må man svelge noen kameler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av Pixies og The Breeders

.. nei vent nå litt.. det var for mitt personlige fylleslag det :D

Jeg har vel ikke noe fornuftig og si om dette, da jeg sjelden har noen som helst glede av musikken når det skal "spilles opp til dans"

Dette derimot gjør meg lykkelig:

Ja, denne posten er meningsløs, men jeg hørte The Breeders - Last Splash i dag for første gang på lenge og har bestemt meg for at det var et av 90 tallets viktigste utgivelser.. Så vet dere det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et prinsipp vi har i bandet =p Å spelle køntri gjør meg ingenting så lenge vi holder oss unna den jævla svensktoppen

Jeg greier lett og stå over f.eks. vassendpojkarna også jeg da, men køntri generelt er ikke noe problem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.