Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Castorfiber lager Legobass


Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stakars rengjøringspersonell...

Først en liten historie om såpeboblemaskin. Jeg hadde med en på en jobb, og hadde avtalt med en kompis som skulle styre den, samt røykmaskinen. "Bare noen små puff på soloen til "Smoke on the water", og maks ett minutt med såpebobler under gitarsoloen på Dancing in the moonlight", sa jeg.

"Jadajadda", sa kompisen. Med fri bar hadde han vel en promille på PI da vi satte i gang med å spille, og en lang historie kort, dansegulvet fikk folket til å oppføre seg som Bambi på isen, og røyken var så tett at jeg ikke så mikrofonen min på slutten av det korte settet vårt. Gjett om jeg minner han på det der nå og da..

Men atte, tilbake til tema. Det er spilling på lørdag, og ting drar seg til. Bassen ser slik ut:

P1020747.JPG

Den er omtrent som en rallybil- ser fin ut på avstand, men gå litt nærmere, så ser man at den er rettet opp med slegge og lakkert etterpå:

P1020748.JPG

Folien er rett og slett ikke bra nok. Den limer ikke godt nok til plasten, og det har i ettertid dukket opp utallige luftlommer, om det er underlaget, eller klønete montering som er grunnen, aner jeg ikke.

Derfor duger den til jobben på lørdag, men har bestilt et skikkelig plekterbrett til den. Nye bilder følger når jeg får brettet fra Canada, og preamp er montert, slik at alle potmetre faktisk gjør noe. Bassen låter grisetøft, slik en Pbass skal, og er helt i vater spillemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.