Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Dream Theater trommis


FatCat

Anbefalte innlegg

Nå har Dt laget en dokumentar om hvordan de valgte den nye trommeslageren. Første del av dokmentaren er nå ute her

Her er det Mike Mangeli som spiller. Må si at jeg likte hvordan han spillte, men er veldig spent å se de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg kan godt gjøre det :)

Vet at det virker dumt av plateselskapet å hale ut tiden med slike dokumentarer for å tjene penger, men jeg må ærlig innrømme at jeg syns det er stilig! Hadde mine tvil i starten, men så så jeg den første episoden, og nå gleder jeg meg som fy til neste episode :D Mangini for new drummer \m/

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Kunne tenkt meg Mike (Mangini såklart), Marco, og Virgil så langt. Feel'en til Virgil på phase 3 var sinnsykt kul, kanskje derfor jeg har han som en av favorittene. Skulle jeg ha valgt én, så hadde jeg valgt Mike. :)

Edit: Virgil

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt på plass de gutta der ja... Håper de velger en som har noe å tilføre bandet og ikke bare er en MP-kopi. Føler MP har gjort akkurat det samme siden 90-tallet, bare fortere. De trenger en som tar det hele et skritt videre.

Virka som Derek Roddy ikke var helt komfortabel, Donati har bare en basstromme så de gutta er nok ute. Hadde vært fett med Thomas Lang, han har veldig mye på plass. Men kanskje de går for det trygge og Mike Mangini, hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.