Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsikke, der blei jeg bitt av basillen....


s0und

Anbefalte innlegg

Den der er drit lekker. Aldri sett den i virkligheten. Når jeg så den samme i telecaster når disse kom så ble jeg helt øm i enden,og tenkte, "herregud å lekker, koster sikkert oppunder 20000"

Dum som jeg var, maila jeg sound1, og den kosta faen meg 4,995,- DÆNG!

lekkertlekkert, billig,billig. Og ash er ikke noen ulempe synes jeg altså. Straten min er av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte endel Fender for tja... 13 år siden ca. Syns de var for feite da. Det er lenge siden, og jeg husker ikke 100% mener det var noe jeg ikke likte. Den der var dritsexy rett og slett, 5 laken? det må jo være en spøk. Korea bygge antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg litt egentlig, at de ikke skriver hvor gitaren er bygd. Det er jo egentlig ekstremt vesentlig for mange. Greit at de har modell betegnelsen "American deluxe" osv. og at det ikke er like mye schwouong over "Korean custom" kanskje... uansett, Knowledge to the masses!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikansk hardware montert i korea.... bra kompromiss!! Sett den skikkelig opp og du vil ikke ha mye å være flau for om noen skulle sammenligne den med en USA modell...

(Herregud... se på bilene de nissene bygger der borte! Hvordan KAN noen stole på håndtverket deres??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø? Prøver du å si at asiatere lager dårlige biler? Ettersom hva jeg har lest i forbrukerrapporten er det nå Toyota e.l. som hersker i bilverdenen når det gjelder byggekvalitet og EU-kontroll-ting. BMW kommer særdeles dårlig ut... Selvsagt, håndsnekrede gitarer fra USA har bedre kvalitet enn masseproduserte planker fra korea, men å begynne å sammenlikne med biler blir kanskje litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.