Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall Valvestate


Onizuka

Anbefalte innlegg

For all del ikke kjøp valvestate eller MG.-

-Det er de dårligste ampene til Marshall..Den eneste Transistor serien til Marshall som låter tøft er Mose Fet 100...Den låter ganske så kult..For det er en gammel model.Men sånn som MG,Valvestate og Mode Four så ikke sats på det.

Det finnes bedre transistor amper enn valvestate serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler faktisk på at noen andre kan lage noen ekstremt mye bedre transistor amper for samma summen som marshall og fender osv.

Det er ikke dårlige de transistor ampene til marshall. Og betydelig bedre enn de eldre valvestatene. (Og enda bedre enn 8008 slutrinnet til gnome:P)¨

holder til sitt bruk. (på gutterommet++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en marshall VS100h, kjøpte brukt for noen høvdinger. Vel... den lagde ikke sånn spesielt kjempefin lyd, nei. Og med de prisene de opererer (er vel 5500,- for en AVT50H i disse dager), så vil jeg rett og slett gå så langt som å kalle det for grapsforsterkere. Randall i samme prisklasse tilbyr langt bedre forsterkere (hvertfall på vreng).

Og hvis man bare skal ha en forsterker til gutterommet: Vel, Roland Cube 30 holder i lange baner, og har en del morosaker man kan skru seg frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når onizuka vurderer en JCM900 50w 1x12" rørcombo så mener jeg at han hvilken som helst dag i uka burde velge den framfor Valvestaten.. Man skal ha ganske spesielle grunner for å velge valvestate framfor en fullblods rørforsterker!!

Valvestate er ikke dårlig, men de er og blir aldri like bra som skikkelige røramper!!!

Til gutteromsamp for å spille på lavt volum med brukbar led er jeg enig med deformed at Cuben er tøff. Bruker selv en marshall MG15DFX men det er fordi inne på hybelen er jeg ikke så kritisk!

Men onizuka: Gå for JCM900!! Jeg garanterer at den låter hundre ganger bedre en valvestaten! Og gjør den ikke det så skal jeg faenmeg kjøpe den av deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hvordan er denne serien av Marshall?

Dagens Valvestateserie heter AVT2000 og både låter og føles som ekte rørforsterkere. Det er langt flere store artister som bruker disse enn mange tror. Om man ikke kan spille på Valvestate skyldes det utelukkende snobberi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.