Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Studio Deluxe


Boffen

Anbefalte innlegg

Den finnes bare på Guitarcenter ja.

Hvis du vil kjøpe en må du bruke Jet Carrier. ;)

Koster 1399 dollar ny så det er jo ikke så ille, men det er jo egentlig en deluxe utgave av en studio.

Tror kanskje den kunne være noe for meg siden den har en 60' hals.

Må bare bestemme meg for hvilken farge. :rolleyes:

Andre enn meg som synes at bildene på Guitar Center er annerledes enn de på Gibson sin hjemmesiden?

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også å sjekke ut Gibson Les Paul (Standard) Traditional Pro, den har i tillegg binding og plekterbrett (hvis du tar av plekterbrettet, ser den ut som Studio Deluxe). Den har andre pickuper også som jeg liker veldig godt.

Du finner begge modellene på eBay, det var der jeg kjøpte min (trad pro). Trad Pro har msrp på 3399 $ men selges til 1999 $ på Guitar Center, og enda mindre på eBay.

EDIT: Årsaken til at de heter Studio Deluxe 60's er pga halsen.

Endret av Ace Frehley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde kjøpt en Studio Deluxe, hadde det vært mulig å montere et plekterbrett på den?

Hvorfor i alle dager vil du montere plekterbrett? Gitaren er jo penere uten. Det blir spesielt rart med en pickguard når selve gitaren mangler binding.

EDIT: Og uansett så får du kjøpt plekterbrett i alle mulige farger (også gjennomsiktig) som ikke krever boring i gitaren: http://www.bobbyleesignatureseries.com/

Valg: Clear, black, Robot Blue, cream or custom.

Kjøpte pickguard av han til den forrige LP'en jeg hadde, og det er kvalitetsgreier som leveres kjapt - og koster svært lite! og krever ingen boring.

Endret av Borge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager vil du montere plekterbrett? Gitaren er jo penere uten. Det blir spesielt rart med en pickguard når selve gitaren mangler binding.

EDIT: Og uansett så får du kjøpt plekterbrett i alle mulige farger (også gjennomsiktig) som ikke krever boring i gitaren: http://www.bobbyleesignatureseries.com/

Valg: Clear, black, Robot Blue, cream or custom.

Kjøpte pickguard av han til den forrige LP'en jeg hadde, og det er kvalitetsgreier som leveres kjapt - og koster svært lite! og krever ingen boring.

Synes plekterbrett ser bra ut jeg. ^_^

Den linken du posta er jo helt genial! Må kjøpe meg en slik! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.