Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Probably the coolest Tyler in the world


Gluke

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hæ? hva er det jeg ikke vet, som kunne gjort at jeg syntes det motsatte mener du?

.êïê®G ñïM T£êH êKKï ®ê ®êÐøK ï êTª®þ Å

Det er en catchphrase som blir brukt om Tylergitarene.

Går litt på at alle som er så opptatt av hvor stygg headstocken er osv sjelden har prøvd de.

Når man har det betyr sjelden utseendet så mye.

Jeg syntes de så litt suspekte ut tidligere men etter at jeg skaffet meg en er det nesten uvesentlig, -Det er rett og slett jævlig bra gitarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har det betyr sjelden utseendet så mye.

Jeg syntes de så litt suspekte ut tidligere men etter at jeg skaffet meg en er det nesten uvesentlig, -Det er rett og slett jævlig bra gitarer :)

Føler ikke at Marsa har holdt igjen no særlig på spkken helle da. Har vel ikke på noen måte gått for peneste Tyler, he he he. Nå fikk Jim relativt frie tøyler også. Er ikke så mange som har built in america by assholes på gitaren sin.

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet gitar, fullstendig unik - og det er det ikke mange gitarer som kan kalles nå til dags.

Utrolig å se hvor mange som tror at folk bryr seg om hvor stygg de synes gitaren er. Liker man den, liker man den. Liker man den ikke, så behøver du ikke å bruke penger på å anskaffe deg noe slikt noen gang - og det gjør da ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en "gammal" konservativ mann. Jeg liker gitarer med tjukk klarlakk, rene og pene, uten støv og fett i bridge, møkkarenner bakpå halsen pga manglende fingervask, og fettflekker på store blanke flater. Man skal stelle pent med gitarer. :)

I tillegg kan jeg syntes at det er "tøft" med roadworns, forutsatt at det er gjort på en slik måte at det ser ekte ut. En tilårskommen gitarist med en gitar som ser ut som om han som spiller på den har hatt den siden den var ny, og brukt den flittig, det etterlater et harmonisk inntrykk. Men fremdeles skal gitaren holdes ren for fett og drit, for ikke å snakke om rust....

Roadworns som derimot ser ut som de er driti på, med møkk og rust, og overdreven herping, gir assosiasjoner til at eieren driter langt i instrumentet sitt. Definetly gives me bad vibes.... :unsure:

Denne Tyleren er ikke en fake eller overdreven roadworn i mine øyne. Det er derimot et kunstverk, som forteller det motsatte av likegyldighet ovenfor instrumentet. Knalltøff syntes jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.