Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Probably the coolest Tyler in the world


Gluke

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ho ho! Dette er etter min smak! Personlig gitar som garantert betyr mye mer enn en vanlig bursdagsgavegitar. Også veldig heftig av Tyler å gå med på å bruke egne innlegg til kun én gitar. Viser et stort engasjement ovenfor sine kunder/tilhengere. Ekstremt kul gitar! :D

Hva er de to andre symbola på kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho! Dette er etter min smak! Personlig gitar som garantert betyr mye mer enn en vanlig bursdagsgavegitar. Også veldig heftig av Tyler å gå med på å bruke egne innlegg til kun én gitar. Viser et stort engasjement ovenfor sine kunder/tilhengere. Ekstremt kul gitar! :D

Hva er de to andre symbola på kroppen?

Tyler logo skull kalt "Herman" og en HRI logo.

Synes HRI er det desidert beste gitarforumet på nett, og folk som Steve Stevens og Steve Lukather poster der i tillegg til mange av de råeste

gitar og ampbyggerne.

Veldig mye bra info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser grusom ut, og Tyler headstocken hjelper ikke mye.

Either you know or you don`t ;)

Hadde jeg vært fyren som har fått gitaren, hadde jeg gitt blanke blaffen i hva enkelte her synes om den.

Tenk å eie en signert spesialversjon av en Tylergitar! Det overgår det meste når det gjelder gitarer.

Kloke ord CastorFiber, er mer en bare en gitar liksom -Et lite klenodie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at fler enn meg syntes det her var litt gøy.

Nå er ikke jeg helt upartisk siden gitaren er en tribute til HRI, men spekken er det Marsa som har valgt siden gitaren er hans. Det er liten vits å prøve å forklar de som ikke skjønner greia hvorfor dette er kult. Det blir som å prøve å forklare noen som liker raske japsesykler hvorfor custom choppere er kult. Han har fått en one off custom gitar bygd at en av verdens mest annerkjente gitarbyggere i presang. Tror de fleste hadde takka ja hvis sjansen bød seg.

Marsa fikk laget sin egen farge som kun fins på denne gitaren så lakken er Marsa shmear, med diverse Tyler detaljer og pimping. Plekterbrettet er gravert med Marsa sin bloggelogo, men justert så gitaren han holder i handa har Tyler plekterbrett og headstock. Kassa er tydlighvis også HRI pimpa så det holder.

Gledere meg til gitaren kommer over fra Magne så jeg får se og prøvd den den i real life.

And what did I get? Buttfucked by gearhomos........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.