Gå til innhold
Gnome

Gitaroppsett!!

Anbefalte innlegg

Vel, så lenge det kommer lyd ut av PA'en som overhode kan ligne på den som kommer ut av kabinettet til nettrom, er vel de tilfreds...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mitt setup kommer an på hvor god tid jeg har og hvor mye jeg gidder å koble..

hvis jeg er skikkelig lat (dvs. vanligvis):

gitar - tech21 sansamp GT2 - amp fx loop"return"

Hvis jeg har skikkelig god tid:

Gitar - Y-splitter

signal 1: wah - noise supressor - sansamp gt2 - noise supressor - parametric eq - AB-boks

signal 2: amp input. Fra "send": chorus - graphic equalizer - AB-boks.

AB - dalay - amp"return"

AB-boksen bruker jeg "feil vei". Den vanlige måten å bruke en AB-boks er en input og to outputs (brukes f.eks til å velge mellom forskjellige forsterkere) Jeg bruker den andre vei, så jeg har en output og velger mellom to inputs.

Utstyr:

Forsterker: Marshall Lead 100 Mosfet. Preampen bruker jeg til clean lyd. Forsterkeren er koblet til et Laney 4x12 kabinett.

Tech21 sansamp gt2 er en modelling preamp som etterlikner diverse fender, marshall og mesa/boogie forsterkere. Denne bruker jeg til distortion.

Wah: snarling dogs super bawl whine-o-wah.

chorus, noise supressor og parametric eq: pearl

delay og graphic eq: boss

skal prøve å få tegnet det greiene her så det blir lettere å skjønne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjøpe Cola til dem og slikt!!

Næh, sålenge de ikke gidder å vise interesse for det jeg driver med blir det ikke Cola på de. :)

Hva!!!! Dustepreik!! Vi er alltid hjelpsomme og serviceinnstilte, men det hender man er opptatt et lite sekund med å ta ut diverse fremmedlegmer ut av endetarmsåpningen som Asmund har vært så grei å legge igjen... Eller er vår oppførsel og tilstedeværelse absolutt Colakvalifisenrende!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.