Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blink 182


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor skjøt de Dimebag, og ikke gitaristen i Blink?.... :cry:

Tosk! Det er ingen musikere som fortjener å dø for f...

Og angående Krizmeisters uttalelser om at Blink er enere innenfor punken:

Blink 182 er jo alt hva punken ikke står for. Når de selger sjela si til MTV, så for de ha det så godt. Punk skal jo ikke være glad! Det skal være aggressivt og energisk, og musikerene skal jo overhodet ikke være teknisk. Å kritisere et punk-band for å være uteknisk blir jo som å si at Petrucci er dårlig til å shredde (argh... fant ikke på en god sammenligning :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det? Jeg mener defintivt ikke at Blink 182 er enere innenfor punken, men jeg synes at Blink er et band som fortjener respekt innenfor Punk sjangeren!

Jeg tror i tillegg at du har missforstått litt om hva punken dreier seg om, det skal vel ikke settes rammer rundt om hva punk skal være eller ikke være, det er vel ikke om å gjøre og ikke være kommers! (ozzy har jo solgt sjela si til MTV, han er fortsatt en gud innenfor Metallen!)

Det var ikke før Blink's tredje album at de ble populære(og i dine øyne kommers)

Har du studert Blink sine sanger, har ikke funnet en som er glad! Tekstene handler stort sett om alt som er dritt, de har kanskje lagt lista litt lavere med tanke på budskap, handler ikke om politiske ting!

Og Godsmack, hva tenker du med egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det? Jeg mener defintivt ikke at Blink 182 er enere innenfor punken, men jeg synes at Blink er et band som fortjener respekt innenfor Punk sjangeren!  

Jeg tror i tillegg at du har missforstått litt om hva punken dreier seg om, det skal vel ikke settes rammer rundt om hva punk skal være eller ikke være, det er vel ikke om å gjøre og ikke være kommers! (ozzy har jo solgt sjela si til MTV, han er fortsatt en gud innenfor Metallen!)

Det var ikke før Blink's tredje album at de ble populære(og i dine øyne kommers)

Har du studert Blink sine sanger, har ikke funnet en som er glad! Tekstene handler stort sett om alt som er dritt, de har kanskje lagt lista litt lavere med tanke på budskap, handler ikke om politiske ting!

Og Godsmack, hva tenker du med egentlig!

Blink fortjener faen ikke respekt for 5 øre. Ræva band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det? Jeg mener defintivt ikke at Blink 182 er enere innenfor punken, men jeg synes at Blink er et band som fortjener respekt innenfor Punk sjangeren!  

Jeg tror i tillegg at du har missforstått litt om hva punken dreier seg om, det skal vel ikke settes rammer rundt om hva punk skal være eller ikke være, det er vel ikke om å gjøre og ikke være kommers! (ozzy har jo solgt sjela si til MTV, han er fortsatt en gud innenfor Metallen!)

Det var ikke før Blink's tredje album at de ble populære(og i dine øyne kommers)

Har du studert Blink sine sanger, har ikke funnet en som er glad! Tekstene handler stort sett om alt som er dritt, de har kanskje lagt lista litt lavere med tanke på budskap, handler ikke om politiske ting!

Og Godsmack, hva tenker du med egentlig!

Blink fortjener [sensurert] ikke respekt for 5 øre. Ræva band.

Jeg tåler heller ikke bandet, men trommisen er sykt god. Hvorfor han spiller pop-punk er meg uforståelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det? Jeg mener defintivt ikke at Blink 182 er enere innenfor punken, men jeg synes at Blink er et band som fortjener respekt innenfor Punk sjangeren!  

Jeg tror i tillegg at du har missforstått litt om hva punken dreier seg om, det skal vel ikke settes rammer rundt om hva punk skal være eller ikke være, det er vel ikke om å gjøre og ikke være kommers! (ozzy har jo solgt sjela si til MTV, han er fortsatt en gud innenfor Metallen!)

Det var ikke før Blink's tredje album at de ble populære(og i dine øyne kommers)

Har du studert Blink sine sanger, har ikke funnet en som er glad! Tekstene handler stort sett om alt som er dritt, de har kanskje lagt lista litt lavere med tanke på budskap, handler ikke om politiske ting!

Og Godsmack, hva tenker du med egentlig!

Blink fortjener [sensurert] ikke respekt for 5 øre. Ræva band.

Jeg tåler heller ikke bandet, men trommisen er sykt god. Hvorfor han spiller pop-punk er meg uforståelig...

Sikkert fordi han henger med rappere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter deg berrum, og alle andre som måtte mene det samme... det eneste jeg syns er på trynet i grusen med disse punkbandene er at de kun har en pickup og volumknott på gitaren, og det er alt (også strenger osv da..) de burde da kunne ha minst to pickuper og en tonekontroll selv om de spiller punk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg syns er på trynet i grusen med disse punkbandene er at de kun har en pickup og volumknott på gitaren, og det er alt (også strenger osv da..) de burde da kunne ha minst to pickuper og en tonekontroll selv om de spiller punk?
okay.. WHO THE FUCK CARES?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.