Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Funky låt?


Peri

Anbefalte innlegg

Hallois.

Vi driver å planlegger låter til årets OD-konsert på musikklinja jeg går på.

Vi har allerede begynt å øve på Steely Dan sin låt Bodhisattva. (Men vi spiller Toto-versjonen.Genial låt, forresten, sjekk den ut. Skikkelig gitarlåt!) Vi rocker den opp litt, for den skal bli årets rockelåt.

Men vi skal også ha en funky type låt. I fjor spilte vi The Chicken, året før det spilte noen St. Thomas. Noen som har forslag i den stilen? Gjerne noe James Brown aktig, eller kanskje noe mer jazza, som St. Thomas. Kan gjerne være komplisert, for vi liker å ha noe å øve på. Besetningen er vanlig kompgruppe med vokal, eventuelt noe blås. Alt mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandmaster Flash - The message.

Funka fra før' date=' men den kan gjøres litt mer moderne. Dere kan jo å arrangere? Hvorfor bruke helt ferdige låter? Men det er ikke min sak, så kjør på med Grandmaster Flash! :D[/quote']

Takk for alle forslag, skal sjekke opp når jeg kommer hjem fra jobben.

Jepp, vi kan helt klart arrangere. Men det er så sinnsykt mye å jobbe med for min del frem mot OD, at jeg ikke har noe tid til overs.

Tower of Power blir liksom litt for funky igjen :) (klar over at jeg skrev james brown stil...) Dessutten er det ikke bra nok blås på linja til å spille TOP.

Det kan forresten VELDIG gjerne være noe instrumentalt....Som sagt, St. Thomas som ble spilt for to år siden var igrunn perfekt. Men kan jo ikke ta den vi nå :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.