Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP/LTD Viper-eiere


Pellick

Anbefalte innlegg

I går plukket jeg med meg en Viper-1000 STBC fra musikksjappa, meget meget god rockeøks må jeg si. Ønsket meg egentlig noe med LP-form, men det har jo "alle", og denne litt forvridde SG-en synes jeg var sånn påsse annerledes uten å være for radikal. :)

Kan ikke si at jeg har sett disse gitarene bli nevnt så mye her på forumet, så nå lurer jeg på hvem av dere som spiller på Vipere og hva dere synes.

34gvfx5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Viper er ganske så kul, jeg liker gitarer som er en anelse skeve.

Jeg har en Hefield Grynch, det er jo en Viper, en bariton riktignok.

Mer samleobjekt enn bruksgjenstand da, så jeg har egentlig ikke så mye fornuftig å bidra med :D

Hucker hadde en Viper, syvstrenger tror jeg, han er det lenge siden vi har sett her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Viper er ganske så kul, jeg liker gitarer som er en anelse skeve.

Jeg har en Hefield Grynch, det er jo en Viper, en bariton riktignok.

Mer samleobjekt enn bruksgjenstand da, så jeg har egentlig ikke så mye fornuftig å bidra med :D

Hucker hadde en Viper, syvstrenger tror jeg, han er det lenge siden vi har sett her...

Var fyren med Rob Flynn-avataren det, var det ikke?

Snakker vi gitar med grønne flammer nå? I så fall vil jeg se noen bilder, visste ikke at du hadde en.

Eier ikke en selv, men spilte på en variant av den med camofinish. Sykt deilig hals og lettspilt som få.

Desverre har jeg angst for gitarer med nogenlunde vanlig form, så den utgikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Viper 407 som jeg bruker når jeg trenger 7-strenger. Veldig god gitar som låter heftig, har brukt den til plateinnspilling.

Folk som har testet denne gitaren har tilbudt seg å kjøpe den, så det er vel et tegn på at det er en god gitar.

Siden den jeg har er 7-strenger syns jeg den blir litt tung å bruke i lengden.

IMG_6779.jpg

IMG_6782.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk testa vaiper'n på øving i går, regnet egentlig ikke med å høre noe særlig forskjell fra den gamle gitaren på så høyt volum...men jo. Så mye klarere, så mye mer kontant lyd, og så mye bedre den hørtes gjennom resten av bandet. :D Har brukt

en Gibson SG Standard tidligere, og heller ikke den klarte å bryte gjennom så bra som denne øksa gjør.

Meget fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Viper 407 som jeg bruker når jeg trenger 7-strenger. Veldig god gitar som låter heftig, har brukt den til plateinnspilling.

Folk som har testet denne gitaren har tilbudt seg å kjøpe den, så det er vel et tegn på at det er en god gitar.

Siden den jeg har er 7-strenger syns jeg den blir litt tung å bruke i lengden.

IMG_6779.jpg

IMG_6782.jpg

Sku det være noen som kunne tenke seg en viper 407 så har vi en igjen på lager til kr 4595,- NY! Kan gi med koffert for kr 500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fyren med Rob Flynn-avataren det, var det ikke?

Snakker vi gitar med grønne flammer nå? I så fall vil jeg se noen bilder, visste ikke at du hadde en.

Eier ikke en selv, men spilte på en variant av den med camofinish. Sykt deilig hals og lettspilt som få.

Desverre har jeg angst for gitarer med nogenlunde vanlig form, så den utgikk.

Joa, Hucker var Machine Head-fan, så det kan stemme.

Jeg har hatt denne noen år, ligger trygt i kofferten hele tiden.

Tidenes beste bilder har jeg og..

IMG_2752.jpg

IMG_2756.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.