Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bugera fortsetter med ripoffs


Anbefalte innlegg

Hva skjer når de som lager ampene som Bugera kopierer går konk?

Hvilke nye modeller skal Bugera kopiere da?

Blir det fantastiske forsterkere av det?

Fælt så negativ du er her da. "Når" de går konk? Er det så sikkert at de gjør det? Tror du ikke det vil finnes folk som er villige til å betale litt ekstra for mer eksklusive varer, som de har gjort de siste, vel, utallige åra? Bugera blir aldri en reell trussel mot f.eks. Mesa før både kvaliteten og lyden er tilsvarende, men da vil også prisen nærme seg kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fælt så negativ du er her da. "Når" de går konk? Er det så sikkert at de gjør det? Tror du ikke det vil finnes folk som er villige til å betale litt ekstra for mer eksklusive varer, som de har gjort de siste, vel, utallige åra? Bugera blir aldri en reell trussel mot f.eks. Mesa før både kvaliteten og lyden er tilsvarende, men da vil også prisen nærme seg kraftig.

Det var for å få litt balanse i forhold til at "Bugera er fantastiske",

og at en "fantastisk forsterkerprodusent" kanskje også bør kunne utvikle noen forsterkermodeller på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så negativ du er her da. "Når" de går konk? Er det så sikkert at de gjør det? Tror du ikke det vil finnes folk som er villige til å betale litt ekstra for mer eksklusive varer, som de har gjort de siste, vel, utallige åra? Bugera blir aldri en reell trussel mot f.eks. Mesa før både kvaliteten og lyden er tilsvarende, men da vil også prisen nærme seg kraftig.

Enig i dette. Den andre gitaristen i bandet mitt kjøpte seg en Bugera 6262 fordi han ikke gidder å bruke mer penger på gitarutstyr. Jeg er helt motsatt, og bruker stort sett alle pengene mine på gitarutstyr, noe som gjør at jeg nå sitter med et rimelig fett halfstack. Kommer aldri til å kjøpe meg en Bugera så lenge jeg har mulighet til å kjøpe bedre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.