Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bugera fortsetter med ripoffs


Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det å lage amper (eller gitarer for den saks skyld) består ikke i å finne opp kruttet på nytt hver gang - og vi forstår alle at produsentene ser hverandre over skuldra ganske mye. Men når Bugera så åpenbart utnytter kjente etablerte merker/modeller for sine modeller gir det meg litt vond smak i munnen - nesten på lik linje med kinesiske kopigitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamløse kinesere... Frekke som fa`n..

Men jeg for min del klapper i hendene, og gleder meg til å prøve denne + den nye Magician.

Bugera begynner å få mange gode amper nå, og de har også fått ryddet opp i noen av sine produksjonstabber.. Dette er spennende nyheter, men spørs om ikke en og annen tradisjonell amp produsent er litt små forbanna nå..

Bugera prod sortiment: Produkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den har 3 rectifier modes. Ren Rør, ren diode og en blanding av begge.. Altså 3 modes..

Mesa dual rectifier har 2 rectifier rør,derfor navnet dual.Triple har 3 rectifier rør, derfor navnet triple. Da bugera bare har 2,burde den het noe med 2 :rolleyes: De har tydeligvis gitt den navnet etter 3 forskjellige modes da ja

Endret av Riveraboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesa dual rectifier har 2 rectifier rør,derfor navnet dual.Triple har 3 rectifier rør, derfor navnet triple. Da bugera bare har 2,burde den het noe med 2 :rolleyes:

Må innrømme at jeg ikke er noen Mesa kjenner. Hva er for forskjellen mellom 2 og 3 likretterør..? (noen som har et skjema..?) Jeg er ser fordelen med oppsettet til Bugera, så jeg holder en knapp på at navnet Trirec er berettiget når det er snakk om 3 modus av powersupply. Uansett, så gleder jeg meg til å prøve ut denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.