Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen erfaringer om Boss me-20 eller Zoom G2.1u?


Anbefalte innlegg

Hei lurer på om noen har kjentskap til Boss me-20 eller Zoom G2.1u har kanskje tenkt til å kjøpe en av de. Spiller for det meste rock og liker fet lyd. Lurer på om noen kan anbefale noen effektbokser? Har prøvd både Boss me-20 og Zoom G2.1u. syntes de var like bra. boksen bør helst være i pengeklassen 2000-3000 kr. lurer på om dere kan anbefale noe? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler zoom g2.1u på det varmeste.

Efektene er kopiert fra de proffe. Den utnytter lyden så bra at på en vanlig forsterker får den MYE bedre.

Prisen er omtrent de samme på de to multieffektene, men zoom g2.1u er dyrere og det er det en grunn til.

Har zoom g2.1u og den knuser boss me-20.

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2-3k kan du få kjøpt en Boss me-70.

Anbefaler den på de sterkeste, utrolig brukervennlig og utrolig mange lyder man kan få til. :)

Denne tråden var det ikke noe gærent med... eller var det "Guns N' Roses"? :rolleyes:

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var det ikke noe gærent med... eller var det "Guns N' Roses"? :rolleyes:

Sorry for å gå off-topic, men det var litt teit kommentar var det ikke? :huh:

Han prøver jo bare å hjelpe ...

On-topic:

Jeg har en Fulltone Fulldrive 2 Mosfet jeg liker utrolig godt på både dårlige forsterkere og gode forsterkere, og den gir nydelig overdrive.

Tror det ligger noen på finn.no til ca. 1000 kr. Den har også to kanaler så du kan booste overdriven til litt bedre solo overdrive :)

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at Zoom G2.1u er en helt ok multieffekt for en nybegynner.

Men dersom du har et budsjett på 2-3000 kroner er det mye annet jeg ville valgt!

Boss ME-50, ME-70, brukt GT-6 eller 8, og ikke minst en brukt Line6 Pod XT Live, som jeg tilfeldigvis har for salg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for å gå off-topic, men det var litt teit kommentar var det ikke? :huh:

Han prøver jo bare å hjelpe ...

On-topic:

Jeg har en Fulltone Fulldrive 2 Mosfet jeg liker utrolig godt på både dårlige forsterkere og gode forsterkere, og den gir nydelig overdrive.

Tror det ligger noen på finn.no til ca. 1000 kr. Den har også to kanaler så du kan booste overdriven til litt bedre solo overdrive :)

Til Guns N` Roses: Unskyld :(

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Guns N` Roses: Unskyld :(

Helt ok det, synes det var morsomt jeg. :P:)

OT: Du burde prøve noen i butikken. Når jeg skulle kjøpe en multieffekt hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle kjøpe, prøvde meg litt frem og fant etterhvert ut hva jeg likte, anbefaler deg det samme. :)

Husk at du kan også kjøpe brukt, da kan du jo se etter noe dyrere til samme pris.

Leif... :blush:

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.