Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Magic Pie


Kim Stenberg

Anbefalte innlegg

Syns gitarspillet ditt er veldig, veldig bra og bandet som helhet låter bra, men må innrømme at jeg sliter med sjangeren, og det virker mer for meg som idéer for flere låter enn noe som passer i en eneste, 20 minutter lang låt. Men, altså, dere kan virkelig spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Behagelig, bra gitarspill, knall vokal og gjennomføring! 20 minutter er kanskje litt lenge om en skal sikte på massepublisering - det er ikke akkurat det mest 'hendige' formatet som finnes. Det her var virkelig bra etter alle standarder, denne beholdes i playlisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall låt, får noen steder i låta assosiasjoner til Thick As A Brick (dvs veldig bra!), selv om det her er mer gitarbasert. Har bare hørt igjennom en gang, for at teksten og alt skal synke inn trenger den vel fem-seks gjennomhøringer i alle fall tenker jeg.

Legg gjerne ut mer, sanger på 20 min er bare digg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke greia med hvorfor dere ikke heller lager fire-fem låter ut av det.....Men det er vel litt av konseptet. (bokstavelig talt.)

Enig i at Change of Seasons er et masterpiece, men hadde jo vært digg å slippe å spole i to minutter for å komme dit man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke greia med hvorfor dere ikke heller lager fire-fem låter ut av det.....Men det er vel litt av konseptet. (bokstavelig talt.)

Den er bygd opp i såpass distinkte biter at det ikke virker som om det skulle være noe særlig jobb å få det til å høres bra ut som flere sanger, selv om bildet selvfølgelig blir mer komplett av å høre hele saken en en av delene. Litt som å høre et album i stedet for et utvalg av sanger, men jeg tror ikke det er noe stort offer som må til for å dele opp dette. Skjønner heller ikke helt hvorfor den er delt opp - men heter det seg ikke at herrens veier er uransakelige (jeg er ateist, til de som måtte føle for å beskylde meg for å spre fundamentalisme eller annet surr...)? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.