Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Magic Pie


Kim Stenberg

Anbefalte innlegg

Låta "Change" kan lastes ned fra denne siden -

http://www.magicpie.net/mp3.htm

Magic Pie spiller prog rock (ikke metal :twisted: )

Låta er forøvrig ikke helt ferdig mixet..litt mye diskant og bass

Ellers er det ikke så mye å si om oss,det meste står på hjemmesiden dersom noen er intr. :wink:

(låta er på 20 min. så fila er ganske stor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau!

Veldig veldig lang låt :P det ska du ha .. hehe . Mye kule ting her asså. Fint sammensatt , jeg er ikke helt fan av gitarlyden , den er litt for gilbert (som sannsynligvis da er et kompliment for deg:P) . Mye tøffe harmonier og chord-progresjoner (særlig i starten :P frekkt .. weha) . Har ikke tid til å skrive så veldig mye mer om saken nå . Men syntes det var bra jeg ,...6:15 er kanskje det mest dt-rippoff partiet jeg har hørt EVER :D hehe ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau!  

Veldig veldig lang låt :P det ska du ha .. hehe . Mye kule ting her asså. Fint sammensatt , jeg er ikke helt fan av gitarlyden , den er litt for gilbert (som sannsynligvis da er et kompliment for deg:P)  . Mye tøffe harmonier og chord-progresjoner (særlig i starten :P frekkt .. weha) . Har ikke tid til å skrive så veldig mye mer om saken nå . Men syntes det var bra jeg ,...6:15 er kanskje det mest dt-rippoff partiet jeg har hørt EVER :D hehe ..

Nilsefix

Paul Gilbert = 8) en av mine 3 store favoritt gitarister, ved siden av Vai og Richie Kotzen

Stemmer nok at gitarlyden kan være lik Gilbert sin,bruker PGM gitarer og laney amper... :wink:

eller er folk j.... raske til å svare på dette forumet :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.