Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker gitarist til amatørband


eplemos

Anbefalte innlegg

Bandet spiller pop, rock og jazz (av den enkle sorten) etc. Alder fra 30 til over 50 år ( både kvinner og menn). Ferdighetsnivået er ikke høyt, men du bør ha noe erfaring, men det er ikke noe absolutt krav. Men du må kjenne til akkorder, kunne spille soloer/riff, og ha en timing man kan leve med. Være sosial og omgjengelig. Vi er amatører og spiller for å ha det gøy. Kanskje nettopp du som går med en drøm i magen om å få spille i band skal søke.

Vi holder til i Oslo og øver på AKKS! Leie av øvingsrom ca 100.- pr. mnd. pr. person. Da er forsterker inkludert(må ha med egen ledning og personlig instrument). Vi øver torsdager fra kl:18-21, en gang i uka.

AKKSOslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vel, det er ingen absolutt grense her. Det viktigste er at man kan spille relativt greit, trives sammen, og at man føler at man får et utbytte av samarbeidet. Vi er et band for folk som ikke har så mye erfaring fra før og som vil ha en myk start. Aldern på de som spiller i bandet i dag er mellom 30-50 år. Men det er ikke noe krav om at man skal være i den aldersgruppa. Man kan være yngre eller eldre. Alder er ikke det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bandet spiller pop, rock og jazz (av den enkle sorten) etc. Alder fra 30 til over 50 år ( både kvinner og menn). Ferdighetsnivået er ikke høyt, men du bør ha noe erfaring, men det er ikke noe absolutt krav. Men du må kjenne til akkorder, kunne spille soloer/riff, og ha en timing man kan leve med. Være sosial og omgjengelig. Vi er amatører og spiller for å ha det gøy. Kanskje nettopp du som går med en drøm i magen om å få spille i band skal søke.

Vi holder til i Oslo og øver på AKKS! Leie av øvingsrom ca 100.- pr. mnd. pr. person. Da er forsterker inkludert(må ha med egen ledning og personlig instrument). Vi øver torsdager fra kl:18-21, en gang i uka.

AKKSOslo

Hei

Søker dere fortsatt? Jeg er 50 år (18 i hodet), spilte i band på 70/80 tallet og etter en laaang pause har jeg plukka opp gitaren, spiller kun for meg sjøl nå. Har fått igjen godfoten og har lyst til å spille med andre for moro skyld. Hva jeg liker; 70 talls rock/ blues, Stones, Neil Young (har godlyden), Almann brothers, Derek Trucks, Chick Corea, Miles Davis, Jeff Beck osv osv osv.

Jeg er rocka av natur og spiller med 'feeling' framfor teknikk. Har endel egne riff, og spiller mye Neil Y for tiden. Epiphone gitar.

Høres dette ok ut, ta kontakt med turbomoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.