Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Les Paul-type gitarer


Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alex Skolnick spiller på Heritage og mener at det er de "ordentlige" Les Paulene siden de

er byggd av gamle Gibsonfolk og holder høyere kvalitet enn "the real thing"

Mener han spesielt Heritage Alex Skolnick Signature-modellen, eller alle de andre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakter vel det meste i løsvekt. Jeg tenkte kanskje du hadde et lite et i badekaret med et sånt Heritage anker. Ellers så var det no folk på Fender som hadde vært der siden 50 tallet også, så det kan jo hende de holder liv i noen oldtimere på Heritage enda. Ellers ble Gibson nettopp kåret til amerikas dårligste arbridsplass eller no så der er det vel ingen fare for at noen gidder å bli særlig lenge.

Typisk eksempel på såkalte 'blanda følelser'. Type,... svigermora DI kjører utfor et stup i DIN nye Mercedes.

Hvis Gibson pakker sammen for dårlig service overfor arbeidsstokken ønsker jeg de lukt ned i dass.

Samtidig er jeg glad jeg har noen fete Gibson gitarer.

Dessuten har jeg hørt om en hermetikkfabrikk i Corpus Cristie (TX) som knivet om tittelen 'dårligste arbeidplass'.

Hovedsaklig underbetalte mexicanske eskimoer som fikk svi pga. ansjos-pakkinga ikke holdt i forhold til akkorden.

Mulig du vet mer om kåringen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, hvis jeg skal ha en ny gitar nå bikker jeg per dags dato heller mot en Gibson/Epi ES. Men når Telecastern er i hus blir fløyta sikkert en annen :P

Jo, men du kan ha det også...!!!! :D

Edit: Så Castors moderering, så skal slutte å gå OT, nå...

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.