Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Les Paul-type gitarer


Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...siden de er byggd av gamle Gibsonfolk og holder høyere kvalitet enn "the real thing"

Dette skulle jeg gjerne sett at du utdyper litt nærmere.

De gamle Gibsonfolka som overtok Kalamazoo fabrikken er sikkert over hundre år alle sammen nå.

Ikke vet jeg hvor mange av de som fortsatt er i virksomhet,........ men det vet kanskje du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex Skolnick spiller på Heritage og mener at det er de "ordentlige" Les Paulene siden de

er byggd av gamle Gibsonfolk og holder høyere kvalitet enn "the real thing"

Er de så gamle at de nærmer seg pensjon kanskje? Hvem skal da føre Gibson-"arven" videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skulle jeg gjerne sett at du utdyper litt nærmere.

De gamle Gibsonfolka som overtok Kalamazoo fabrikken er sikkert over hundre år alle sammen nå.

Ikke vet jeg hvor mange av de som fortsatt er i virksomhet,........ men det vet kanskje du ?

Er de så gamle at de nærmer seg pensjon kanskje? Hvem skal da føre Gibson-"arven" videre?

Haha.

Det er ikke mine ord eller påstander, men en fantastisk gitarist som heter Alex Skolnick sine!

Beklager hvis det kom dårlig fram :)

Er faktisk også en youTube snutt han prater litt om dette, kan se om jeg finner den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jim Duerloo som var 'the main man' i overtagelsen i '83, er vel still going,

og det hersker vel ingen særlig tvil om at Heritage-modellene er meget bra.

Enkelte av tailpiece'ene deres derimot, kan du kaste ihjel elg med i jakttida.

Makan til bulkskip-ankere bør ikke vises fram.

:)

Endret av Stanley Steam The Stucco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og en crocskin :P

web.jpg

De har en annen estetikk amerikanerne i forhold til oss europeere.. de har det..

Se for deg en Volvo selger med puppedamer på panseret eller Bang&Olufsen med en silikon-babe i logoen.

Men det var hyggelig at damen lot seg avbilde da Trond :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakter vel det meste i løsvekt. Jeg tenkte kanskje du hadde et lite et i badekaret med et sånt Heritage anker. Ellers så var det no folk på Fender som hadde vært der siden 50 tallet også, så det kan jo hende de holder liv i noen oldtimere på Heritage enda. Ellers ble Gibson nettopp kåret til amerikas dårligste arbridsplass eller no så der er det vel ingen fare for at noen gidder å bli særlig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.