Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fatal Impact + support!


Aphelion

Anbefalte innlegg

Lørdag 1. mai er det klart for en ny Fatal-konsert på Gjøvik! :)

Supportband denne kvelden er Corsair, et stoner/doom/sludge-metalband fra Hedmark. Som de selv skriver på sin Urørt-side: stiftet høsten 2007 etter mye pils og nedstemte gitarer! Bandets nye EP «No Dawn Of Man» er rett rundt hjørnet. Dette bandet er knalltøft, så møt opp tidlig!

18 år leg og en hundrings i døra. Åpner 2100. Egen avdeling med spritservering!

Facebook-event

Corsair på NRK Urørt

16860_308832920379_574630379_5208519_4861436_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- så du vil ha betalt for å møte opp? Mener å huske at jeg lovet bort en femtilapp til de som ville være med på slutten. Det ble ikke dyrt, for å si det sånn.

Fatal Impact er vel verdt å få med seg, av flere grunner enn å se Aphelion i Spandex.

Enig i at det er litt tidlig, men trenger du skyss, og det blir aktuelt, så får vi sikkert til noe.

Det er mulig vi må dra litt tidlig, da jeg har vært dum nok til å love Aphelion at han skal få låne "lysriggen" min gratis. Sist de spilte på Jam, var det såvidt man så bandet. Hadde passet best med stearinlys, taffelmusikk og rødvin.

Det eneste som var helt feil, var glimrende, høy og "Inyerface" Metal. Koste meg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tuller. Sist lovte jeg faktisk bort en femtilapp til de som skulle være med, tror jeg. Det er ikke noen jeg kan forvente at du fikk med deg. Uansett, Fatal Impact er en uoppdaget perle som absolutt bør oppleves. I hvert fall hvis de bruker min fantastiske lysrigg. :lol:

Så er det jo stas å treffe andre forumfolk, selv om aldersforskjellen trolig er påtrengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18årsgrense nå igjen? :P

Edit: Skjønner godt at de vil tjene på alkohol da. :P

Det er et utested som vanligvis har 20-årsgrense, så vi har gjort mange en tjeneste allerede :P

Denne gangen skal jeg nok klare å karre meg bortover skal du se! :D

Det tror jeg når jeg ser det :D

Ser at Jam har oppgradert lysanlegget sitt siden sist. Ikke umulig at jeg står og leker musikkpoliti ved siden av lydmannen.

Bildet er nok dessverre (?) tatt på studenthuset på Gjøvik, ikke på Jam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.