Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tyler gitarer


Debris

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry, men du gikk i fella så det grøss.

Den omtalte middelmådige var MEG.

da bukker jeg i støvet for deg, min venn.

Syns faktisk Tyler-gitarene er utrolig artige! De klarer å gjøre en strat som i min mening er en anonym gitar, en del freskere. Spesielt headstocken er jeg fan av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyler er utrolig bra gitarer, uten tvil på høyde med både Suhr, Tom Anderson og Ruokangas når det gjelder Strat-type gitarer. Jeg er ikke en stor fan av Black Schmear, jeg foretrekker Burning Water eller mer tradisjonelle farger, men det generelle designet på gitarene deres er et jeg er stor fan av. De klarer å blande tradisjonell design med litt crazy elementer som gjør at gitarene får en unik look.

Selv om Schmear ikke er blant favorittene så gjør denne at buksene til Yngtchie føles trangere enn vanlig:

Picture041.jpg

Kul finish!

Jeg vurderte en Burning Water også, men Black Shmear er favoritten min!

Kanskje en BW next :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mange knotter det skulle være på den der... Steve Morse hadde kanskje gått seg vill.

Liker schmear og BW veldig godt. Eneste bakdelen jeg ser med Tyler er at jeg finner stor glede i billigere gitarer. Til og med min første elgitar, en Monarch, har jeg brukt live etter at jeg fikk en Stakset strat. Snedig å spille på, vanskelig å stemme, men den passa best til kostymet den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg har én dyr gitar, og resten er enten brukte gitarer satt sammen av forskjellige deler, eller billigmerker som har vist seg å tåle tidens tann. Mine to eneste live-opptredener gjorde jeg med en Tradition-gitar, og den gitaren har jeg hatt siden 2004 eller deromkring.

Nei, gitarer trenger ikke å være dyre for å være bra, men det skader ikke å investere i litt luksus hvis man har god nok økonomi og behov for et skikkelig kvalitetsinstrument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med turnegitaristen Tariqh og han fortalte om når han skulle på turne med Jennifer Lopez. Han hadde to dritfete Red Shmear SE twins som hovedgitarer, men nei takk fra fru Lopez. Alt skulle være hvitt så han måtte ta med en gammal hvit Washburn han hadde liggende i skapet.

Jeg har fortsatt tilgode å møte noen som har prøvd en Tyler som ikke syntes de har no spes. Jeg sier ikke at de nødvendighvis passer for alle men bare at de har "noe" som er litt annerledes enn de fleste andre gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den feteste gitaren jeg har prøvd er Tyler Landau Classic.

Jeg begynte faktisk og grine.

Var det før eller etter du så prislappen? :lol:

Har fortsatt tilgode å prøve en Tyler, så jeg skal ikke uttale meg om hvorvidt de er gode gitarer. Fender CS, Haag og andre som vinkler seg mer mot gamle dager gjør ingenting for meg. Foretrekker oppgraderte versjoner på andre fronter også, så at en Tyler hadde blitt godt mottatt er ikke utenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.