Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt iphone og android skin


jonarve

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HTC Desire. Android på speed. Viser iføønsidene til vg og sånd uten problemer. på gitarnorge får jeg opp "It Works! Theis is the default page for this website. The webserver is running, but no content is added yet.

URL er www.forum.gitarnorge.no

Edit- da jeg jeg gikk inn fra forsiden og fulgte linken der, så fungerte det. Da kommer jeg inn i forumet. URL som vises på telefonen er identisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HTC Desire. Android på speed. Viser iføønsidene til vg og sånd uten problemer. på gitarnorge får jeg opp "It Works! Theis is the default page for this website. The webserver is running, but no content is added yet.

URL er www.forum.gitarnorge.no

Edit- da jeg jeg gikk inn fra forsiden og fulgte linken der, så fungerte det. Da kommer jeg inn i forumet. URL som vises på telefonen er identisk.

Rett og slett at jeg ikke hadde satt opp www.forum.gitarnorge.no men forum.gitarnorge.no. Fikset nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager vistes YouTube videoer som linker som åpnet videoen i iPhones YouTube app. Nå er det bare en stor hvit firkant med et slags "mangler plugin" ikon.

Skyldes nok dårlig støtte i skinnet. Det kommer et nytt skin fra invision powerboard når neste versjon av forumet lanseres. Da dropper jeg høyst sannsynlig dette tredjepartsskinnet. Forhåpentligvis er det bedre støtte for youtube der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Skyldes nok dårlig støtte i skinnet. Det kommer et nytt skin fra invision powerboard når neste versjon av forumet lanseres. Da dropper jeg høyst sannsynlig dette tredjepartsskinnet. Forhåpentligvis er det bedre støtte for youtube der.

Nå har jeg fått meg en windowns phone 7. Lg optimus 7 for å være nøyaktig. Her virker ikke mobilutgaven av forumet. Mulig å få støtte til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, funker som bare det på iphonen.

Jeg har iPhone 4 og det fungerte helt utmerket helt til jeg klikket på "vis fullt innhold", eller hva det var.

Nå klarer jeg ikke få den tilbake til iPhoneversjon igjen. Jeg har slettet kaker og alt som er.

Fant det ut. Helt nederst kunne jeg velge tema på rullgardinen. :-)

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.