Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SLUTT Å RØYK - SPELL GITTAR


Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DE SOM FÅR PENGENE ER EN GAMMAL KALL SOM HAR FOR MYE PENGER

Feil. STATEN sikker av med over 70% av pengene, altså 37 kroner og 27 øre av en pakke som koster 62,-

Hei, det var enda en grunn til å slutte å røyke; å la være å støtte staten sine jallaavgifter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE SOM FÅR PENGENE ER EN GAMMAL KALL SOM HAR FOR MYE PENGER

Feil. STATEN sikker av med over 70% av pengene' date=' altså 37 kroner og 27 øre av en pakke som koster 62,-

Hei, det var enda en grunn til å slutte å røyke; å la være å støtte staten sine jallaavgifter![/quote']

Synes Staten har gjort et smart trekk i kampen mot/om røykere. De setter igang tiltak som skal gjøre det vanskelig, men langt fra umulig for røykerne å få tilgang til sosiale aktiviteter. Røykerne føler seg naturlig nok litt trampet på, og setter seg som mål å aldri å tape kampen mot Staten. En del slutter å røyke, men de som fortsetter blir enda hardere enn før. Staten taper litt inntekter på de som slutter å røyke, men tjener enda mer på de som fortsetter. I tillegg legger Staten på avgifter som gjør at de tjener enda mer.

Mange vil kunne si at røykere er dumme, på samme måte som mange sier at folk som blir unødvendig utnyttet er dumme. Jeg sier ingenting, men er ikke så dum at jeg røyker. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE SOM FÅR PENGENE ER EN GAMMAL KALL SOM HAR FOR MYE PENGER

Feil. STATEN sikker av med over 70% av pengene' date=' altså 37 kroner og 27 øre av en pakke som koster 62,-

Hei, det var enda en grunn til å slutte å røyke; å la være å støtte staten sine jallaavgifter![/quote']

Så du mener at Herr Tidemand D.Y må melde seg arbeides ledig neste uke og at han ikke tjener på røykinga ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... røyka noe en kort periode på ungdomskolen, men det blei liksom for døfødt.

1) koster skjorta

2) Lukter vondt

3) smaker vondt (og får deg til å spytte konstant)

4) Den dårlige kondisen blir enda svakere

I de siste åra har jeg vært veldig "anti-røyk". Det er liksom så waste of time and money. Og du får jo ingen rus! Ta deg heller en bønne :P

Nå sier jeg mye klokt, men det ligger faktisk 20 kameler på skrivebordet her etter festen på lørdag, og jeg må ærlig innrømme at jeg har festrøyka litt i hverdagen nå de siste ukene, men jeg har overhode ingen planer om å fortsette med det!

= Røyk er idiotisk.......har du fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har diabetes, så røyking er egentlig ikke særlig smart. Har hørt at det er værre med passiv røyking for en diabetiker en vanlig røyking for en annen, men om det er sant er jeg ikke sikker på. Røyker aldri, så det er liksom ikke noe problem. Hender jeg tar en koze-pris, men det er også temmelig sjelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg røyker ikke . Men etter nok øl hender det at jeg freaker ut og tar meg en sigg. Kunne aldri tenkt meg å røyke fast , ser ikke vitsen. Men er lissom lit "kos" innimellom... av en eller annen grunn.. veeeldig sjeldent jeg gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.