Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SLUTT Å RØYK - SPELL GITTAR


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er noe å følge opp.

Jeg har slutta å røyke (April mnd, ingen sprekk,ikke snus, ikke nikotin tygge-gummi som er no ´bull.....)

Slutt du også, det er lett

Uansett dette har jeg gjort med pengene jeg har spart på ikke å røyke

Har hitil kjøpt :

En Fulltone Fulldrive II Overdrive

En Fulltone Vibro Chorus

En Fulltone Clyde Wah-wah

En Voodoo Lab Power Supply II

Ett sett EMG Dg-20 Dave Gilmour Signature pickup set !

SLUTT Å RØYKE DET ER NO DRITT !! :mrgreen:

Enig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal vi se, på en liten kortur til tjekkia presterte jeg å ta med tilbake 4,8 karonger (dvs. 48 pakker) sigg, og jeg betalte til sammen den nette pris av 580,-

Her er det jeg kunne kjøpt hivs jeg ikke brukte de pengene p røyk:

Boss DS-1

Neimen, den hadde jeg jo fra før, altså ville jeg ikke fått noen ting!!

SÅ:: Mitt noe defuse poeng er at er man lur, er det ikke så dyrt å røyke! Jajaja, det var kanskje ikke egentlig poenget i tråden, men jeg synes røyking er en fin ting! Mulig jeg ikke mener det om 50 år, når huden er så slapp at jeguten problemer vil kunne ubemerket smugle sigg i hudfoldene, men men...

His du røyker og har lyst til å slutte, så slutt da, for F...!!! Har du ikke mer viljestyrke enn det, too bad!!

Dert var ca. det jeg hadde på hjertet, er en smuule beruset i gjerningsøyeblikket, men du kan banne på at jeg meer det samme i morgen tidlig, når jeg setter meg på terrassen og kjenner kreften og sykdommene velte ned i lungene! Og tenker at jeg skal faenmeg ikke ut og jogge idag! ikke i overimorgen heller, for den saks skyld...

Over og ut fra tobakkens ridder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU KAN FÅ SINNSYKT MYE UTSYR FOR DE PENGENE DU BRENNER OPP

DET ER IKKE TUNGT Å SLUTTE DET ER BARE Å GJØRE DET !

Hva gjør du på nyttårsaften?

Kanskje det ikke var så vanskelig for deg, men for andre kan det være helt for jævlig! Handler litt om hvordan kroppen tar det også! Enkelte holder på å "gå på veggen" når de ikke får røyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du på nyttårsaften?

Ingen problem, jeg har vært ute en syv åtte ganger siden jeg slutta, også før den røyke loven

Kanskje det ikke var så vanskelig for deg, men for andre kan det være helt for jævlig!

Var litt grinete i en 5-6 dager, så gikk det over !

Det er bare vilje ! VILJE !

Handler litt om hvordan kroppen tar det også! Enkelte holder på å "gå på veggen" når de ikke får røyk!

Gå på veggen ? Øver heller litt skala´er & Teknikk på gitar´en ... Like kjedelig det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du på nyttårsaften?

Ingen problem' date=' jeg har vært ute en syv åtte ganger siden jeg slutta, også før den røyke loven[/quote']

Røyker ikke jeg, bare så det er sagt! Har aldri tenkt å begynne heller..

Da jeg skrev det med nyttårsaften tenkte jeg på at du skrev at du brente opp så mye penger.. Det gjør man på nyttårsaften også.. :P

ganske usakelig, men så lenge jeg har argumenter imot har jeg det ganske trivelig her! :mrgreen: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.