Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny PRS!


Haarfagr

Anbefalte innlegg

Hey!

http://prsguitars.com/semikaelakerfeldt/index.html så denne her om dagen og blei helt "in love" ! Er ikke den bare helt rå?

Og det er en SE så koster ikke allverden heller!

SKAL ha en sånn en gang!

Hva syns dere?:D

Jævla fin sak, men blir fælt når O`en e slipt vekk :rolleyes: Opeth va for all del ett dritbra band en gang i tia, men e ikkje no særli uannsett å bruke tusentalls med kronasjer for å reklamere for andre :D Men flott fjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes igrunn ikke den var det helt store jeg, og jeg er Opeth-fanboi. Kjip O, for mye gull, ikke helt Åkerfeldt synes jeg. Menmen, det må vel i prinsippet være det siden (jeg antar) han har designet den.

Gi meg heller en Custom 22/24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eid en PRS-SE og testa noen flere eksemplarer og jeg må si at de koreanske PRS-gitarene er mye gitar for pengene. Min var til og med perfekt justert av importøren, et område der f. eks Fender slurver forferdelig. Jeg har eid seks fendergitarerer (US og Mexico) og alle unntatt en har jeg vært nødt til å file nøtta på for å få en behagelig action :angry:, men dette ble litt off-topic. Hvis du ellers liker utseendet på gitaren er det bare å slå til.

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eid en PRS-SE og testa noen flere eksemplarer og jeg må si at de koreanske PRS-gitarene er mye gitar for pengene. Min var til og med perfekt justert av importøren, et område der f. eks Fender slurver forferdelig. Jeg har eid seks fendergitarerer (US og Mexico) og alle unntatt en har jeg vært nødt til å file nøtta på for å få en behagelig action :angry:, men dette ble litt off-topic. Hvis du ellers liker utseendet på gitaren er det bare å slå til.

Har faktisk opplevd det samme selv med Fenderen min (us)

Men når jeg fikk fikset den for en 1400kr (etter mye feil og styr på den!!), så var det en helt ny fjøl jeg fikk i hendene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skjønner hvorfor han valgte å ha O-en der. Hvis man først skal lage en signaturgitar vil man jo gjerne ha noe som folk husker og som står som noe du har laget selv, istedenfor en signaturmodell som ser ut som en helt vanlig modell, bare med f.eks annet treverk i halsen.

Mine to øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkerfelt eller hvordan man staver navnet er genial og jeg elsker Opeth, spes når de splitter med Dream Theater, men de har i verdensskala bare 22 fans så

et firma som PRS har ikke kapasitet til å ta puppen helt ut av posen og fleske til med utvikling av noe helt nytt før de VET at de kan tjene på det, slik

Music Man gambla med Petrucci, han hadde ikke 42 utgaver med en gang han heller og Dream Theater har jo i samme størrelsesorden med fans.

Jeg syns gitaren var meget pen i lakken, men ikke noe for meg. For meg er ikke fyren en stor gitarist slik som Petrucci, han er en musiker som fortjener

tung respekt, og for meg er det noe annet.

I hear the baying of the hounds!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkerfeldt er kanskje ikke så teoretisk og god til å "wanke" gitaren som Petrucci, men jeg mener han er en bedre musiker ;) Bare hør på alle sangene til Opeth, de er geniale allesammen! :)

Liker godt at det er en SE jeg, 20 000 for en gitar er litt dyrt for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.